שמרה על הבית: אשדוד חילצה 1:1 בעשרה שחקנים נגד ק"ש

הקבוצה של בן שמעון לא הייתה במיטבה, פיגרה משער של שכר וסבלה מהרחקתו של גורדנה, אך הפגינה אופי והשיגה תיקו ששמר על הפער במקום השלישי. מוגיס זאקריה חלוץ הרכש החדש השווה בשער בכורה מבישול של בן זקן

(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד הצהירו כבר שבועות ארוכים שההעפלה לפלייאוף העליון לא מספקת אותם וסימנו מטרה חדשה – המקום השלישי בטבלה, כדי להגיע לאירופה אחרי שנים ארוכות. הערב (שבת) במשחק הפתיחה החגיגי בפתיחת הפלייאוף העליון, הקבוצה של רן בן שמעון, שנחשבת לקבוצת בית מצוינת, הצליחה להשיג תיקו 1:1 נגד הפועל קריית שמונה על אף שלא הייתה במיטבה, פיגרה ונותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם מאוד.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהתלהבות רבה אך לא הצליחו ממש לייצר מצבים מסוכנים בשל חוסר דיוק ואולי קצת חלודה אחרי הפגרה והסתפקו במצבים מחוץ לרחבה. בדקה ה-28 טום בן זקן, שהיה פעיל מאוד התקפית בצד ימין, ניסה את כוחו מחוץ לרחבה אך הכדור שלו היה קצת גבוה מעל המשקוף.

בדקה ה-37 ק"ש עקצה: לוסיו מרניאו קיבל את הכדור עם הגב אל השער, סיפק מסירה מצוינת למוחמד שכר שפרץ יפה וסיים כמו גדול, 0:1 לאורחת ושער שני ברציפות של שכר. הצרות של אשדוד הוכפלו כאשר בחלוף שתי דקות רועי גורדנה הורחק בצהוב שני וסיים את חלקו במשחק.

שחקני הפועל קריית שמונה חוגגים | לירון מולדובן
This image has an empty alt attribute; its file name is 1040407
רועי גורדנה | לירון מולדובן

עד לסיום המחצית שתי הקבוצות היו יכולות לכבוש. בדקה ה-42 מוחמד כנעאן כמעט השווה אבל החמיץ ממצב קורץ. מנגד, ממש בדקה ה-45, יוג'ין אנסה נותר לבדו מול שער חשוף אך החמיץ ברשלנות. אנסה רשם החמצה נוספת בדקה ה-58.

בדקה ה-60 ביצע בן שמעון חילוף כפול כדי להעיר את ההתקפה והעלה את יעקב בריהון ומוגיס זאקריה, חלוץ הרכש החדש, מהספסל. בן שמעון פגע בול כאשר מוגיס כבש מתוך הרחבה אחרי מסירה מעולה של בן זקן מצד ימין, 1:1. בדקה ה-65 ק"ש ספק קופחה לאחר נגיעת יד של שחקן אשדוד ברחבה, אך השופט הורה להמשיך. לזכות של הקבוצה של רב"ש ייאמר כי על אף הנחיתות המספרית היא לא הייתה פחות טובה. בדקה ה-78 עבדאללה חליחל כבש מול השער החשוף אך השער נפסל בשל נבדל.

דרור כהן | לירון מולדובן
פיראס עבו עאקל, זקריה מוגיס | לירון מולדובן
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

אשדוד שמרה על פער חמש נקודות מיריבתה בקרב על המקום השלישי, בעוד ק"ש, בדיוק כמו שהבטיח קובי רפואה אחרי ההודעה על סיום דרכו – לא הגיעה לפלייאוף כדי להעביר את הזמן. כבר בעוד שלושה ימים הקבוצות ישחקו שוב במחזור אמצע השבוע. ק"ש תתארח אצל מכבי פתח תקווה בעוד אשדוד תפגוש את הפועל ב"ש לדרבי של הדרום.

רן בן שמעון | לירון מולדובן
קובי רפואה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי