מוותר על שלושה בלמים: אבוקסיס יעלה בהרכב התקפי נגד הפועל חיפה

יוסי אבוקסיס | דני מרון

המסע המאתגר של הכתומים להישארות מתחיל בראשון (20:00 ערוץ ספורט1) נגד האדומים מקריית חיים. ברק לוי היחידי שייעדר מהסגל, ניראון יפתח בין הקורות. בצ'יראי, בוזגלו וזנטי בהתקפה: "כל מי שנמצא במועדון מאמין"

(גודל טקסט)

מסע ההישרדות עליו חולמת בני יהודה יתחיל מחר (ראשון, 20:00 בערוץ ספורט1), בקרב לא פשוט מול הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. "כולם מוכנים למלחמה", אמרו בקבוצה משכונת התקווה לקראת הרגעים הכי גורליים של העונה. נועלת הטבלה לא משכנעת העונה, בלשון המעטה, והיא תצטרך שינוי חד ביכולת וריצה אדירה כדי להישאר בליגת העל עונה נוספת.

הכתומים צריכים להראות שינוי בעיקר במשחק ההתקפה. לשם כך, המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לחרוג ממנהגו, לוותר על שלישיית הבלמים ולעבות את החלק הקדמי. אגב לראשונה מזה זמן רב אבוקסיס יהנה מסגל מלא, למעט ברק לוי השוער, ועומר ניראון יחזור אל בין הקורות אחרי שאיבד את מקומו המחזורים האחרונים.

במועדון מצפים לשיפור ממתיאה ליואיץ', שיעלה בקישור לצד תאמבי סגס וסתיו פיניש, שי מזור אמור להתחיל על הספסל. אליסון דוס סנטוס ודן מורי ישחקו במרכז ההגנה ובחלק הקדמי צפויים לשתף פעולה פאטוס בצ'יראי, עמית זנטי ואלמוג בוזגלו. ניב זריהן יתחיל על הספסל, כמו גם מוחמד גדיר, מלך שערי הקבוצה, שיחזור לסגל אחרי שהתאושש מהפציעה.

אלמוג בוזגלו | אריאל שלום

יוסי אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות: "אנחנו חוזרים אחרי פגרה שהגיעה בתקופה לא טובה שלנו. אני מקווה מאוד שנחזור טובים יותר, במהלך הפגרה עבדנו קשה מאוד – מבחינה מקצועית, ולא פחות חשוב, מבחינה מנטאלית. המסע שלנו מתחיל ביום ראשון, בסמי עופר, מול הפועל חיפה. אנחנו מתכוונים לעשות הכל בשביל להתחיל להשיג ניצחונות ויותר נקודות. כל 'מבצע הישרדות' מתחיל מניצחון אחד ואני מקווה שאת המבצע שלנו נתחיל כבר ביום ראשון".

אבוקסיס סיכם ואמר: "כל מי שנמצא במועדון מאמין – השחקנים, הצוות וההנהלה. כמובן שאני מרגיש גם את הקהל שבאמת מאמין שאפשר לעשות את זה. כולם מכירים את הטבלה וכולם מבינים את הסיטואציה. בכל זאת אנחנו מאמינים שנוכל לעשות את זה ואנחנו מתכוונים לתת את כל מה שיש לנו עד לסיום של העונה, בשביל שזה יקרה".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן (רז נחמיאס), אליסון דוס סנטוס, דן מורי, עמית כהן, תאמבי סגס, סתיו פיניש, מתיאה ליואיץ', אלמוג בוזגלו, עמית זנטי, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי