בהפועל ת"א מהללים את קולו וביטון ומצפים שאלטמן לא יתפתה לעזוב

שביעות רצון במועדון אחרי ה-0:1 על חדרה, שהגדיל זמנית את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. הבלם שהצטיין ("נלחם כמו אריה") יקבל הצעה, המגן שיחק עם פציעה וזכה לשבחים. הקפטן מבוקש אצל הגדולות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גברה אתמול (שבת) 0:1 על הפועל חדרה משער הבכורה העונה של החלוץ שלומי אזולאי והגדילה לפחות באופן זמני את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. בסיום המשחק ולקראת חגיגות המימונה, חגגו השחקנים ואנשי המועדון עם הקהל האדום שעשה את הדרך לנתניה וסיפק תצוגת עידוד מרשימה.

אזולאי, שכאמור חיכה זמן רב לשערו הראשון באדום וחטף לא מעט ביקורות מאז הגעתו, אמר בסיום: "זה היה ניצחון של אופי שהושג מול קבוצה טובה מאוד. אנחנו שמחים שניצחנו קבוצה שנאבקת איתנו וכמובן שהיה חשוב לנו לפתוח את משחקי הפלייאוף התחתון ברגל ימין, בתקווה שההדרך תהיה קלה יותר בהמשך".

אחד הבולטים אתמול בשורות הפועל תל אביב היה ללא ספק סיאנדה קולו, שניקה את כל הניסיונות של התקפת חדרה וסיפק הופעה מרשימה במרכז ההגנה של האדומים. כזכור, הבלם הדרום אפריקאי נחת בישראל לאחר מאמצים רבים וזאת לאחר שטיסתו בוטלה והיה חשש אמיתי כי יחמיץ את ההתמודדות. בהפועל תל אביב הוחלט להאריך את ההתקשרות עם קולו ובקרוב יוצע לו חוזה ארוך טווח. "סיאנדה נלחם כמו אריה", החמיאו במועדון, "הוא מתקדם ממשחק למשחק וכולם מעריכים אותו מאוד מבחינה מקצועית", הוסיפו.

בן ביטון, ניר קלינגר | דני מרון

שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא בן ביטון, שאמור היה לקבל מנוחה בשל כאבים במפשעה, אך לא היה מוכן לוותר על המשחק החשוב והתעקש לעלות עם זריקה. בהפועל תל אביב ציינו את ההופעה של המגן הימני, שהיה גם הוא מהטובים בקבוצה וזאת על אף הכאבים. באשר לאדי גוטליב, שלא נכלל בסגל גם אתמול ולא שיחק כבר כמעט חודשיים, נראה כי הבלם ישוב לסגל במחזור הקרוב במשחק הביתי מול הפועל חיפה.

ומה עם ההכנות לעונה הבאה? ראשי הפועל תל אביב ממתינים שהקבוצה תבטיח רשמית את הישארותה בליגת העל כדי להודיע על המשך דרכו של המאמן ניר קלינגר. בנוגע לעומרי אלטמן, שיסיים בקיץ את חוזהו, בין הצדדים החלו גישושים ראשוניים. הקפטן יקבל הצעה כספית חדשה, אך בסביבת המועדון טוענים כי הוא נמצא ברשימות של מועדונים כמו מכבי חיפה והפועל באר שבע. השתיים, כך ציינו במתחם חודורוב, גילו בו עניין כבר בקיץ, אלא שתג המחיר שעמד על 300 אלף דולר מנע את מעברו. עם זאת, במועדון מצפים ומאמינים שהקפטן יפגין מחויבות לקבוצה ולאוהדים ויישאר גם בעונה הבאה.

עומרי אלטמן, דן איינבינדר, איאד אבו עביד, עידן לייבה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי