באשדוד חוששים שגורדנה ואזולאי מחזיקים בהצעות

בעיר הנמל ינסו להאיץ את המגעים עם שני הקשרים המצטיינים בתקווה להחתים אותם לשנתיים. שביעות רצון במועדון מהאופי שהוכיחו השחקנים ב-1:1 מול ק"ש. משפתי חזר לאימונים וצפוי לשוב לסגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה אתמול (שבת) ב-1:1 ביתי מול הפועל קריית שמונה ושמרה על פער של חמש נקודות ממנה. הקבוצה מעיר הנמל נקלעה לפיגור ונותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-39, אך הוכיחה אופי כשהצליחה לחזור ואגרה נקודות יקרה הודות לשער בכורה של המחליף מוגיס זאקריה. "היו חסרות לנו אנרגיות והייתי צריך להביא אותם מהספסל", הודה המאמן רן בן שמעון.

אשדוד אמנם רשמה משחק ליגה שלישי העונה ללא ניצחון על קריית שמונה, אך במועדון כאמור הביעו שביעות רצון מהאופי שגילו השחקנים לאחר הרחקתו של גורדנה וכן בעקבות העובדה שהקבוצה הסתדרה ללא שחקנים בכירים כמו טימותי אוואני, שלומי אזולאי ופאהד באיו שנעדרו. "הצלחנו לחלץ נקודה בעשרה שחקנים ובהרכב חסר, זה מעיד על המון", אמרו במועדון.

בעוד יומיים מצפה לאשדוד משחק לא פשוט מול באר שבע בטרנר (שלישי החל מ-19:30, ישיר בספורט3), אליו היא תגיע ללא גורדנה המורחק ואולי גם בלי אזולאי שסובל מנפיחות בקרסול, כשבמועדון יעשו מאמצים להכשירו. ומה עם עתידם של גורדנה ואזולאי? באשדוד חוששים כי שני הקשרים המצטיינים זוכים לעניין ומחזיקים בהצעות מקבוצות אחרות וינסו להאיץ את המגעים בתקוה להחתים אותם על חוזה לשנתיים.

הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של רועי משפתי, ששב להתאמן לאחר היעדרות בת כחמישה חודשים. כזכור, השוער סבל מכאבים בשרירי הבטן ועבר התערבות רפואית בגרמניה. משפתי צפוי לשוב בקרוב לסגל הקבוצה ואולי אף להיאבק עם יואב ג'ראפי על אפודת השוער הראשון.

רועי משפתי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי