רפואה התפוצץ בחדר ההלבשה: "אתם חושבים רק על עצמכם"

קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן ק"ש זעם על האנוכיות של חניכיו לאחר ה-1:1 באשדוד: "לא ראינו אותו ככה כל העונה", טענו שחקנים. בהנהלה העבירו מסרו: "ככה לא תקבלו חוזה חדש, תעשו חשבון נפש". שרצקי יודיע על מינוי נוסבאום?

(גודל טקסט)

כעס גדול בהפועל קריית שמונה לאחר ה-1:1 אתמול (שבת) באצטדיון הי"א מול מועדון ספורט אשדוד. מי שנראה נסער מאוד בחדר ההלבשה בסיום הוא קובי רפואה, שזעם על השחקנים וטען כי הם היו שיחקו בצורה אנוכית. "אמנם הגיע לנו פנדל ברור בעקבות נגיעת היד של סבטקוביץ' ברחבה והיינו צריכים, אבל לא יכול שאתם חושבים רק על עצמכם ולא מוסרים", צעק המאמן.

"לא ראינו את קובי ככה לאורך כל העונה", אמרו בתגובה השחקנים שהופתעו מההשתלחות של המאמן. גם בהנהלת קריית שמונה לא אהבו את התנהלות חלק מהשחקנים: "חלקכם חושבים על החוזים שלכם בעונה הבאה, אבל בצורה הזו אתם לא תקבלו אותם", תקפו, "זה משחק שהיינו חייבים לנצח ובהפרש של יותר משער אחד. שלוש נקודות אתמול היו מקרבות אותנו מאוד למקום השלישי ופותחות מחדש את המאבק. כל אחד מכם צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו", הוסיפו.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה קריית שמונה על פרידה מרפואה בסיום העונה. במועדון מעריכים כי הבעלים איזי שרצקי יודעי על מינוי מאמן חדש עוד לפני סיום העונה, כאשר המועמד המוביל לקבל את התפקיד הוא עמיר נוסבאום, אך גם ניסו אביטן, עמיר תורג'מן ושי ברדה הוזכרו כמועמדים.

קובי רפואה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי