פארסת עלי מוחמד: הקשר טען כי אישור הבדיקה לא בתוקף

אחרי שלא הורשה לנחות בישראל, הקשר טען כי לא ידע שהיה צריך לעבור בדיקת קורונה נוספת ויוזמן לבירור כשישוב: "החוקים שם השתנו". מסתמן: בית"ר ומגבו ייפרדו בקיץ. זהבי יפתח כבלם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק שעשוי להשאיר אותה בליגת העל מחר (שני) מול הפועל כפר סבא (החל מ-20:00, ישיר בספורט4), אבל האירועים ביממה האחרונה מותירים מתח רב לקראת ההתמודדות. למאמן יוסי מזרחי נוצרה בעיה בסגל, לאחר שעלי מוחמד לא נחת בישראל אתמול וכעת הוא ייאלץ לאלתר.

לפי התכנון המקורי, מזרחי רצה לעלות עם מוחמד כקשר (זאת בהנחה שהיה כשיר כמובן) ואופיר קריאף כבלם מאחר ואוראל דגני יהיה כשיר רק למשחק הבא מול מכבי נתניה. כעת, קריאף ישחק בקישור האחורי ואור זהבי יצוות לטל בן חיים.

כפי שפורסם לראשונה אתמול בספורט1, מוחמד לא יעמוד לרשות הקבוצה ביום שני מול הפועל כפר סבא לאחר שלא הורשה לעלות לטיסה מניז'ר וטען כי האישור שהיה בידיו לא בתוקף. אחרי שפתח ביום שלישי בהרכב של ניז'ר מול מדגסקר, הקשר היה אמור לנחות בסוף השבוע בישראל, אולם נעדר מהאימון שערכה הקבוצה לאחר שלא עבר בדיקת קורונה. במועדון החליטו לזמן את השחקן לבירור לאחר שינחת. "בפעם הקודמת שהוא נסע למשחק הנבחרת, הייתה מספיקה בדיקת קורונה בכניסה בלבד, אבל החוקים שם השתנו", אמרו בבית"ר.

מזרחי שוחח עם שחקניו והבהיר להם כי "המאבקים בפלייאוף התחתון שונים לגמרי מאשר המשחקים בפלייאוף העליון. תצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי להוציא נקודות". עבור אורן ביטון שאמור לפתוח זה יהיה עוד מבחן חשוב. בית"ר שוקלת לצרף מגן שמאלי בעונה הבאה וככל הנראה תיפרד מאורי מגבו. ביטון מחזיק בחוזה ועדיין צריך להוכיח שמקומו בסגל. מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר וירדן שועה אמורים לפתוח בחלק הקדמי.

אורן ביטון, ירדן שועה | דני מרון

לאחר האימון, אמר מזרחי לאתר הרשמי: "דבר ראשון, מבחינת התרשמות שלי מהסגל, היינו בסגל די חסר בכל התקופה הזאת והיום עשינו אסיפה ראשונה של כולם והעברתי את ה'אני מאמין' שלי לכל הקבוצה ביחד. אני רואה שהשחקנים דרוכים וממושמעים, אבל צריך לראות את זה גם במשחק".

עוד אמר המאמן: "אני יודע שיש בעיות בקבוצה, אבל אני לא אוהב לדבר על הבעיות. אני יודע לדבר על מה שנמצא, על פתרונות ויש שחקנים מוכשרים מספיק כדי להוציא אותנו מהצרה הזאת של פלייאוף תחתון. צריך לדעת לשחק בפלייאוף התחתון. זה לא משחקים שהיריב יודע ונותן לשחק, זאת מלחמת עולם, צריך להיות הרבה יותר בוגרים, אחראיים, ממושמעים ומרוכזים. אם נדע להביא את הדברים האלה למשחק הזה, בתוספת 100 אחוז מאמץ, אני מאמין שיהיה טוב".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, אורן ביטון, אביאל זרגרי, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה (מרקו ינקוביץ'), עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי