חבר הנהלה לשעבר במועדון גדול נעצר בחשד לניהול דירות הימורים

דירת הימורים
דירת הימורים | משטרת ישראל, מרחב שרון

חבר ההנהלה נעצר על ידי חוקרי מרחב שרון. במהלך הפשיטה המשטרתית הוחרמו רכבי יוקרה ו-900 אלף שקלים במזומן. הוצא צו דיספוזיציה על דירת החשוד וכן על רכבי יוקרה שבבעלותו ועל חשבון הבנק שלו

(גודל טקסט)

חבר הנהלה בכיר לשעבר במועדון כדורגל גדול ומוכר, נעצר על ידי חוקרי מרחב שרון בחשד לניהול דירות הימורים. במהלך הפשיטה המשטרתית הוחרמו רכבי יוקרה וכ-900 אלף שקלים במזומן. בנוסף הוצא צו דיספוזיציה על דירת החשוד וכן על הפורשה והמרצדס שבבעלותו ועל חשבון הבנק שלו.

בהודעה הרשמית מטעם המשטרה נמסר: "משטרת ישראל סיימה חקירה משותפת עם רשות המיסים, נגד תופעת ההימורים המהווה מחולל פשיעה – המשטרה עצרה חשוד בניהול הימורים בפתח תקווה וחילטו רכבי יוקרה וכסף מזומן, כ-900 אלף ש"ח. משטרת תחנת פתח תקווה בשיתוף רשות המיסים מנהלות בחודשים האחרונים חקירה שעניינה ניהול הימורים בלתי חוקיים.

"בתאריך 5.11.20 בעת חיפוש שערכה המשטרה בבית החשוד בפתח תקווה נתפס מזומן בשווי של כחצי מיליון ש"ח. חשוד כרווחי הימורים ועלה חשד לעבירת הלבנת הון. במהלך חודש מרץ השנה נערך שוב חיפוש בדירת החשוד וגם הפעם נתפס במקום ציוד המשמש להימורים וכסף מזומן בסך של אלפי דולרים.

פוקר
פוקר | Gettyimages

"עם סיום החקירה הוגשה נגד החשוד (תושב פ"ת בן 40) שומה בשווי של 1.9 מיליון ש"ח והחשוד חוייב בתשלום של 891 אלף ש"ח למס הכנסה. בנוסף הוצא צו דיספוזיציה על דירת החשוד וכן על רכבי יוקרה שבבעלותו (פורשה ומרצדס) ועל חשבון הבנק שלו.

"מדובר בצעד נוסף במאבק, בהובלת משטרת ישראל ובסיוע רשות המיסים, נגד מחוללי הפשיעה הפועלים לממן את פעילותם הפלילית באמצעות מנגנון ההימורים ובכלל זה ביצוע הלבנת הון שמקורו במעשי פשיעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי