בחיפה מייחלים להגדלת כמות הקהל: "אין זמן יותר טוב ממשחק העונה"

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון הירוק ממתינים להחלטת משרד הבריאות, עוקבים בדריכות אחר הדיונים בנושא ובטוחים כי אם יוקצו כרטיסים נוספים למשחק מול מכבי תל אביב, הם יימכרו במהרה

(גודל טקסט)

משחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ייצא לדרך ביום שלישי ב-20:45 ואוהדי שתי הקבוצות כבר לא יכולים לחכות. לצערם, רק 5,000 מהם יורשו להיכנס למשחק נכון לרגע זה, אולם קיימת אפשרות שעד שריקת הפתיחה כמות הכרטסים למפגש המותח בסמי עופר תגדל באופן משמעותי. איך זה ייתכן? היום (ראשון) משרד הספורט החל לקיים שיחות מול משרד הבריאות במטרה להגדיל את כמות הצופים באלפים נוספים כבר לקראת מחזור המשחקים הקרוב, שכולל כמובן את קרב הצמרת המסקרן בסמי עופר בין הירוקים לצהובים.

בחיפה עוקבים אחר השיחות ולאור הירידה בתחלואה ייתכן כי כמות האוהדים תגדל לפחות לשליש מהאצטדיון ובכרמל כאמור מקווים שזה יקרה כבר בשלישי. "קהל אוהדי הכדורגל צמא לחזור למגרשים ואין כמו משחק העונה על מנת לצבוע את האצטדיון כהמחשה לחזרה לחיים", אמרו בכרמל.

יש לציין כי כבר ביום חמישי נמכרו כל 5,000 הכרטיסים למשחק, כאשר עשרה אחוז מהם הועברו לאוהדי מכבי תל אביב וזאת על פי דרישות המנהלת. בחיפה ידעו לספר כי ישנו ביקוש עצום לכרטיסים והמתנה של אוהדים רבים. המשמעות היא שאם כמות האוהדים תגדל, מכבי חיפה תוכל למכור כ-5,000 כרטיסים נוספים בתוך זמן קצר.

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי