אטוולד התייחס לעתידו, שבר לשחוביץ'. כיאל: "מלחיצים את עצמנו"

אלי חכמון מרחיק את שיר צדק |

מאמן מכבי נתניה לא חושב שהגיע אדום לצדק והתייחס לעתידו של קניקובסקי, קפטן סכנין הודה: "חזרתי מהנבחרת אחרי לילה ללא שינה, חשוב שלקחנו נקודה". וגם: מימר על השיפור בהגנה וכרמי על היכולת בין הקורות

(גודל טקסט)

בני סכנין השלימה משחק רביעי רצוף ללא ספיגת שער (כולל גביע המדינה) והצליחה לסחוט נקודה יקרה במשחק חוץ מול מכבי נתניה. המארחת, לעומתה, תתנחם בכך שעצרה רצף של שלושה הפסדים כולל הגביע וביכולת הטובה של השוער רז כרמי, שחתום על ה-0:0 הערב (ראשון). אגב, בבדיקה ראשונית אובחן כי זלאטן שחוביץ' מנתניה סובל משבר במרפק. בימים הקרובים יעבור השחקן הערכה מעמיקה של חומרת הפציעה.

שרון מימר נותר עם הפסד אחד בלבד מאז הגיע לסכנין ולאחר המשחק הודה: "ברגע שלא הכרענו את המשחק אחרי מחצית ראשונה טובה שלנו שבזכותה השוער שלהם נבחר למצטיין, אז היה חשוב לא לספוג מול קבוצה ששווה פלייאוף עליון. לא ספגנו משחק רביעי וזה משהו שניקח להמשך".

על השינוי שעברה סכנין תחתיו: "מי שרואה את סכנין בתקופה האחרונה, אחרי שהיא הייתה הקבוצה שסופגת הכי הרבה בליגה, רואה שבהגנה התייצבנו לגמרי וזה הבסיס. אנחנו גם מגיעים למצבים, זה לא בא על חשבון ההתקפה, אבל לצערי היום הכדור לא נכנס".

שרון מימר | ברני ארדוב‎

לחץ ממאבקי התחתית: "תמיד יש לחץ, כי עד שלא נסיים את המשימה ונשים חותמת על ההישארות אז עלינו להישאר דרוכים, מחויבים ואגרסיביים. כל התחתית מסובכת ואנחנו נקווה לעשות את העבודה שלנו".

מנגד, מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולד היה מחויך כהרגלו ואמר בסיום: "ב-20 הדקות הראשונות סכנין הגיעה למצבים טובים, אבל במחצית השנייה המשחק השתנה והיו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק. אחרי שלושה הפסדים ידענו שעלינו להיראות טוב יותר בהגנה וזו נקודה שאנחנו לוקחים, אפילו שהיינו חייבים לנצח".

על האדום שספג שיר צדק: "הוא גלש ולקח את הכדור, אז מבחינתי הוא לא היה צריך לקבל כרטיס אדום".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎

אם הוא רוצה להישאר במכבי נתניה: "למה אתה שואל את זה? יש אופציה בחוזה וזה תלוי במועדון, לא בי ואני לא מבזבז על כך אנרגיה".

עתידו של קניקובסקי: "יונס מלדה עזב ולא יכולנו להתחזק, אז צריך לראות מה יהיה עם הכסף שנקבל על גבי – מבחינתי זה הגיוני ששחקנים כמוהו ישתדרגו ולנו צריכה להיות תכנית לתרחישים ששחקנים יימכרו".

בצד של השחקנים, בירם כיאל הודה: אנחנו ממשיכים ביכולת הטובה שלנו מהחודש האחרון. היום התחלנו טוב ויצאנו למתפרצות מאוד טובות, אבל לא הצלחנו להבקיע. זו נקודה נוספת, אבל חבל שאנחנו מלחיצים את עצמנו ולא השגנו שער. במחצית השנייה נתנו לנתניה לשלוט".

חן עזרא, בירם כיאל | ברני ארדוב‎

העייפות המצטברת: "ביום חמישי חזרתי מהנבחרת אחרי לילה ללא שינה. זו כמובן חוויה להיות בנבחרת, אבל זה גם מעייף ולחזור לקבוצה ולהתאמן יום וחצי בקושי זה תמיד מעייף. ניסיתי לעשות הכל למען הקבוצה ולמרות שלא הצלחנו לקחת שלוש נקודות, שמרנו על ה-0:0 ולקחנו נקודה חשובה. המטרה היא להישאר בליגה ואנחנו עושים את הכל בשביל זה. אנחנו נמצאים במקום טוב ויכולנו להיות במקום עוד יותר טוב, אז אנחנו נישאר צנועים ונמשיך לעבוד קשה כדי להשאיר את סכנין בליגה".

רז כרמי, שוער מכבי נתניה שתפס את מקומו של דני עמוס והצטיין, סיכם: "אני שמח שעזרתי לקבוצה במשחק לא פשוט. זה מבאס שלא ניצחנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. הייתי בלוד שלוש-ארבע שנים ואני יודע שלמצוא מקום בליגת העל זה לא פשוט. אני נהנה בכל יום ולומד מדני ומהמאמן שוערים וכשאני נקרא לדגל עליי לספק את הסחורה ואני שמח שהצלחתי לעזור. יש ימים שבהם הכל פוגע בך ואני שמח על כך".

כרמי. הצטיין בין הקורות | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי