אבוקסיס: "יכולים להציל את הקבוצה", גדיר: "בטוח שנישאר"

מאמן בני יהודה מרוצה אחרי ה-1:3 הרקיטי על הפועל חיפה: "הרבה זמן לא היינו שמחים. אסור למעוד עכשיו, לא נוותר עד הרגע האחרון". החלוץ, שכבש צמד במשחק החזרה מהפציעה: "הרגשתי שאני במשחק בית"

(גודל טקסט)

מאבק הירידה נפתח הערב (ראשון) לגמרי עם הניצחון 1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה. הכתומים יצאו, לפחות זמנית, מהמקום האחרון בטבלה במשחק קריטי בו הפסד היה מקרב אותם לירידה. מנגד, המפסידה מהכרמל עלולה להסתבך במאבקי התחתית והפער שלה מהקו האדום עומד על חמש נקודות בלבד.

צפו בתגובות אחרי ה-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה

יוסי אבוקסיס, המאמן המנצח, היה מאושר בסיום: "כולנו לא היינו שמחים הרבה זמן. עכשיו אנחנו נהנים קצת וחושבים כבר על שבת, אבל לפחות אנחנו עדיין במשחק. קיבלנו שער מהיר והתחלנו פחות טוב, אבל אחר כך חזרנו ושיחקנו מצוין בהרבה דקות. אמנם היינו קצת חשופים, הימרנו על התקפה בהרבה מאוד דקות. אני שמח שכבשנו והיו גם כמה החמצות. יכולנו לגמור את המשחק מהר יותר. אני שמח מאוד על הניצחון וחושב קדימה".

החילוף במחצית הראשונה ששינה את המשחק ומדוע לא פתח במערך הזה: "אף אחד לא מבטיח שאם היינו פותחים ככה זה היה הולך. כדורגל זה דבר נזיל. הכי קל לבוא ולהגיד 'למה ולמה', אבל היו פעמים שפתחנו בהרכבים התקפיים והפסדנו. כל משחק הוא לגופו. היו לנו דקות טובות גם בשלושה בלמים, אבל אחר כך שני החלוצים שלנו הפסיקו ללחוץ כמה שצריך והיו פערים. אני שמח שהכניסה של עמית זנטי עזרה לנו לנצח את המשחק. כל השחקנים עבדו קשה, גם המחליפים, ומפה נמשיך קדימה".

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

כמה אופטימיות הניצחון נותן: "אמרתי לפני המשחק הזה שאנחנו מתחילים סדרה של משחקים שאסור לנו למעוד. עד עכשיו מעדנו ואמרנו שיהיה אפשר לתקן בפלייאוף. עכשיו הגיע הפלייאוף ואנחנו יודעים שאין אפשרויות למעוד. אני שמח שהתחלנו ברגל ימין. יש כמה קבוצות שנכנסו עכשיו למאבקי התחתית, גם הפועל חיפה, שהיא קבוצה מצוינת, אבל התוצאות הביאו אתה למצב הזה. נצטרך להסתכל על עצמנו ולא על אחרות".

האם תסריט הירידה עובר לו בראש: "כשבאתי הקבוצה הייתה במקום האחרון וכמובן שלקחנו בחשבון את כל האפשרויות. העברתי במועדון הזה חלק גדול מהקריירה שלי, ואני חושב שגם בימים קשים כאלה אנחנו יכולים להציל את הקבוצה ולא נוותר עד הרגע האחרון".

מוחמד גדיר, שחזר אחרי חודש וחצי של היעדרות וכבש צמד: "זו הרגשה כיפית. אני שמח לחזור ולכבוש שערים שהם מאוד חשובים לקבוצה. אני חייב לציין משהו – הרגשתי שאני במשחק בית עם הדחיפה של הקהל. זה נתן לי עוד 'פוש' ואני שמח מאוד. באנו במטרה לנצח ואמנם ספגנו, אבל כמו שאמרתי – גם כשספגנו הרגשתי טוב, שהקבוצה רצה ומשחקת טוב. המשכנו להאמין וניצחנו, עכשיו הראש הוא למטרה הבאה שהיא בני סכנין".

כמה הוא אופטימי לקראת המשך מאבקי הירידה: "אני מאמין שנצליח להישאר בליגה ביחד עם הקהל שלנו. מצפה לנו מלחמת עולם בשבת ואנחנו ניתן 200%. אם נישאר? בטוח".

מוחמד גדיר חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי