עמוס לא יחזור בקרוב, במועדון רוצים להבטיח את ההישארות ואז לסכם עם אטוולד

בנתניה התאכזבו מה-0:0 נגד סכנין: "עלינו לשחק הרבה יותר טוב", אמרו שחקנים. רק לאחר שהמטרה תושג המאמן ייפגש עם ההנהלה לגבי עתידו. השבר במרפק של השוער לא התאחה, כרמי שהחליפו זכה לשבחים. שחוביץ' נפצע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר התיקו 0:0 נגד בני סכנין אמש (ראשון) במחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון. במועדון רצו לפתוח את משחקי הפלייאוף ברגל ימין, מול הקבוצה אותה ניצחו פעמיים העונה (בין היתר 0:7 ב"משחק הקורונה" המפורסם), אך לא שכנעו והציגו משחק בינוני למדי. למרות חולשה בתחילת המשחק, היהלומים הציגו יכולת משופרת במחצית השנייה, שלא הספיקה להם לניצחון, שאם לא די באיבוד הנקודות, גם הבלם שיר צדק הורחק לקראת הסיום.

"זה לא היה משחק טוב שלנו, אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב בפלייאוף ולהציג את הכדורגל ששיחקנו במשך רוב העונה. חשוב שנסיים בצורה טובה את העונה", אמרו בקבוצה.

הבשורה הרעה מגיעה מכיוונו של המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שנחבל במרפקו במהלך המשחק והבדיקה שעבר הראתה על שבר, פציעה מאוד דומה לזו שחווה השוער דני עמוס. בנתניה ישלחו את הסרבי להתייעצות נוספת, כדי לקבל אומדן לגבי זמן ההחלמה כאשר ההערכות מדברות על פציעה בת כמה שבועות, כשבמועדון לא ממהרים להכריז כי סיים את העונה.

זלאטן שחוביץ' פצוע | ברני ארדוב‎

נקודת האור אמש הייתה השוער רז כרמי. השוער שמחליף את דני עמוס הציל את קבוצתו מספיגה לפחות בשני מצבים בטוחים. אם בקבוצה דאגו מאוד לגבי פציעתו של עמוס, כרמי מוכיח כי יש שוער בשער כשגם מאמן השוערים עופר בסון זוכה למחמאות על העבודה עימו.

"אני שמח שהצלחנו לשמור על רשת נקייה. זה היה חשוב לנו אחרי שלושה משחקים שספגנו בהם ואחרי אכזבה. לפעמים הכדור לא נכנס, צריך לעבוד קשה ואני מאמין שבשבוע הבא זה ייכנס", סיכם בסיום כרמי. בנוגע לעמוס, השוער עבר בימים האחרונים בדיקת הדמיה נוספת במרפקו, שקבעה שהשבר ממנו הוא סובל לא התאחה והוא יזדקק לתקופת החלמה נוספת ונראה שלא יחזור לשער בשבועות הקרובים.

ומה בנוגע למאמן ריימונד אטוולד? בעמדת הראיונות לאחר המשחק הצהיר כי עתידו במועדון אינו תלוי בו ואילו במכבי נתניה הבהירו כי בשל העובדה שהאופצייה למימוש בחוזה היא שלהם, הם מעדיפים לחכות לצבור עוד שניים שלושה ניצחונות על מנת להבטיח את ההישארות ואז יוכלו להיפגש עם המאמן ההולנדי ולסכם על המשך דרכו.

רז כרמי | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי