אחותו של ממן נלחמת במחלה: "עזרו לי להציל אותה"

חנן ממן | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה חשף בפוסט מרגש עד דמעות: "הכירו את אחותי הבכורה אורית שמחייכת תמיד. לא הרבה יודעים, למעלה מ-5 שנים היא מתמודדת וניצחה יותר מפעם אחת אך הסרטן. זקוק לכם כדי שהיא תנצח". לינק לתרומות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

למרות עונה נהדרת של חנן ממן שכבש שבעה שערי ליגה ב-23 העונה ובישל עוד שלושה – הפועל חיפה לא עמדה במטרות שלה כשלא הגיעה לפלייאוף התחתון. אולם, הכדורגל הוא לא הדבר החשוב ביותר. לא רבים יודעים, אך קשרה של הקבוצה מהכרמל מתמודד עם מצב לא פשוט כאשר אחותו הבכורה, אורית, חלתה שוב במחלת הסרטן. ממן פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות ופנה לעוקביו בעזרה לגיוס תרומות.

הפוסט המרגש של חנן ממן:

על רקע תמונה אחת שלהם יחד ואחת של אורית בלבד, כתב ממן: "אורית, תכירו את אחותי הבכורה והגיבורה שלי, זו שתמיד-תמיד מחייכת. לא הרבה יודעים את זה עליי, גם לא הקרובים ביותר, אך למעלה מחמש שנים היא נלחמת במחלה..המחלה הזו שאנחנו אפילו לא מעזים להגיד את שמה", סיפר בגילוי לב.

"ואורית עם החיוך והאופטימיות כבר ניצחה יותר מפעם אחת אבל עכשיו זה חזר והיא שוב נלחמת. לאורך כל הדרך אחותי הגדולה חזקה, אופטימית, לעתים משתפת ולפעמים. ואנחנו? לא באמת מבינים ויודעים מה היא עוברת".

ממן פנה לעזרת העוקבים: "יש תרופה שעובדת, מוכחת וצריך לייבא אותה מחו"ל, אך זו תרופה יקרה שלא נכללת בסל התרופות. אז מעולם לא ביקשתי כלום, אבל הפעם אני זקוק לעזרתכם כדי שאורית, אחותי הגדולה, אשתו של דרור ואמא של אלכס ואלה, תנצח ותמשיך לחייך". ממן חתם את הפוסט המרגש כך: "מעריך כל תרומה ועזרה, אוהב תמיד".

לינק לתרומה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי