אינברום יפתח לראשונה מאז פברואר, לוזון: "בפלייאוף אין ארוחות חינם"

אחרי כחודשיים מחוץ ל-11, הקשר יתפוס את מקומו של ארויו מול הפועל קריית שמונה (שלישי החל מ-18:45, ספורט1). מאמן פ"ת יבצע לפחות שלושה שינויים: "רוצים לגמול להם על שני ההפסדים הקודמים"

(גודל טקסט)

אחרי שסחטה 1:1 בסמי עופר מול מכבי חיפה, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שלישי) באצטדיון המושבה את הפועל קריית שמונה (החל מ-18:45, ספורט1), לה הפסידה פעמיים העונה בליגה.

"בפלייאוף העליון אין ארוחות חינם וברור לנו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות בשביל להביא את הנקודות. מבחינתנו זו המטרה היחידה שעומדת לנגד עינינו ונרצה לגמול להם על שני ההפסדים הקודמים", אמר המאמן גיא לוזון והתייחס לקושי של קבוצתו העונה מול היריבה מהצפון.

גם המגן השמאלי ירדן כהן דיבר לקראת המשחק ואמר: "זו קבוצה שהפסדנו לה פעמיים אז אנחנו רוצים לתקן את המאזן ולנצח אותם. אנחנו באים בשיא הרצינות והמוכנות ורוצים לעשות תוצאה טובה. אנחנו צריכים שהקהל שלנו ידחוף אותנו ואנחנו נקווה לשמח אותו בסוף המשחק".

מוחמד אבו פאני , ירדן כהן | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, לוזון יערוך לפחות שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבת: בהגנה, ינון אליהו יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של תומר לוי, כשגם דניאל פלשר נמצא בתמונת ההרכב ועשוי להחליף את מרכוס דיניז. בקישור, גיא חדידה יפתח במקומו של נאור סבג ואילו אור אינברום ישוב להרכב לראשונה מזה כחודשיים כשעבדיאל ארויו יהיה זה שישלם את המחיר ויירד לספסל.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר (מרכוס דיניז), ירדן כהן, איתן אזולאי, גיא חדידה, ארד בר, ליאל עבדה, אור אינברום, מורגן פרייר.

אור אינברום | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי