זקריה מוגיס בתמונת ההרכב לב"ש, אזולאי בספק

פיראס עבו עאקל, זקריה מוגיס | לירון מולדובן

החלוץ הגנאי של מ.ס אשדוד, שכבש בהופעת הבכורה שלו, עשוי לעלות ב-11 מול הקבוצה של רוני לוי בשלישי (19:30, ישיר בספורט3). רק ביום המשחק יוחלט אם הקשר ישחק. גורם על המשחק מול ק"ש: "כולם הגיעו ללא אנרגיות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מבחינת מ.ס אשדוד, ה-1:1 מול קריית שמונה ביום שבת במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון היה כולו אכזבה. הצוות המקצועי ברשות המאמן רן בן שמעון פעלו כדי להשיב את השחקנים למסלול לקראת משחק החוץ הקשה שמצפה לקבוצה באצטדיון טוטו טרנר מול הפועל באר שבע מחר (שלישי, החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט3).

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "זו תקופה מאוד חשובה למ.ס אשדוד. יש לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה. נשתדל לבוא מפוקסים ומרוכזים. השחקנים עושים מאמץ גדול ומבינים את חשיבות המשחק".

גורם במועדון אמר: "כל הקבוצה הגיעה למשחק מול ק"ש ללא האנרגיות והלהט שמאפיינים אותנו העונה. נחזור למסלול והיעד הוא לשמור על המקום השלישי". בן שמעון יחסר מחר את השחקן החשוב ביותר שלו, רועי גורדנה, אשר הורחק במשחק האחרון הכרטיס אדום.

רן בן שמעון | לירון מולדובן

שותפו של גורדנה למרכז השדה, שלומי אזולאי, שלא שיחק מול ק"ש בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, עדיין סובל מפגיעה בקרסול ונעשים מאמצים להכשיר אותו למשחק – דבר שייקבע רק מחר. מלבדו, גם טימותי אוואני ופאהד באיו לא כשירים.

זקריה מוגיס, שכבש בהופעת הבכורה שלו מול ק"ש, נמצא בתמונת ההרכב. לאשדוד ברור שניצחון חוץ מחר על הפועל ב"ש של רוני יפתח פער משמעותי של 10 נקודות בין הקבוצות – מה שיוציא את הדרומיים מהמאבק על המקום השלישי.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי (זקריה מוגיס), מוחמד כנעאן, רמזי ספורי, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי