המטרה: הגדלת מספר האוהדים בטדי, בלומפילד וסמי עופר בלבד

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ערן לוף

במסגרת המו"מ בין משרד הספורט לבין ראשי משרד הבריאות, הצדדים דנים במתווה שיגדיל בשלב הראשוני בכמה אלפים את כמות האוהדים רק באצטדיונים הגדולים. במנהלת עדיין דורשים שליש מהתכולה

(גודל טקסט)

אחרי יומיים של שיחות מרתוניות בין משרד הספורט למשרד הבריאות, הצדדים מנסים להגיע להבנות במסגרתן מספר הקהל באיצטדיונים יגדל. משרד הספורט ערך בדיקה מקיפה כדי להבין היכן אפשר להכניס קהל בכמות גדולה יותר, זאת משום שחלק מהקבוצות לא מסוגלות להביא 5,000 אוהדים למשחק. לכן, על פי מתווה על מדובר כעת, המטרה היא להגדיל, לפחות בשלב הראשון, את התכולה באצטדיונים הגדולים שאליהם אמורים להגיע יותר מ-5,000 אוהדים: סמי עופר, טדי ובלומפילד.

על פי מתווה שהוצע, תיעשה חלוקת של אצטדיונים עד 10,000 אוהדים ומעל 10,000. אצטדיון כמו טוטו טרנר וגם האצטדיונים בנתניה ופתח תקווה אמנם מכילים אמנם יותר מ-10,000 מושבים, אבל לא ניתן יהיה להכפיל את הכמות משום שמדובר בתפוסה כמעט מלאה.

בשלב הזה, עדיין לא מדובר על שליש מתכולת האצטדיון במגרשים הגדולים, כפי שבמנהלת דורשים. בשלב הראשון, במשרד הספורט ינסו להגיע להסכמות על הגדלת הכמות ורק לאחר מכן על המספר הסופי. נראה כי במשרד הבריאות עדיין חוששים ממהלך של הגדלה משמעותית, בזמן שבמשרד הספורט רואים במספרי התחלואה הפוחתים ובבדיקות המהירות שכבר אושרו נתונים מעודדים שיכולים להוביל להגדלה משמעותית של כמות הקהל.

אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי