ימשיך לעונה רביעית: גיא לוזון סיכם על חוזה משודרג במכבי פ"ת

לספורט1 נודע שהמאמן נפגש עם יושב הראש והשניים הגיעו להבנות על המשך ההתקשרות. וגם: ביקורת על קופר בעקבות "הרחקה חסרת אחריות" בניצחון 0:2 על קריית שמונה, הקבוצה תפגוש את מכבי ת"א בסגל חסר

(גודל טקסט)

הקבוצה שעשתה הכי הרבה בעיות העונה לגיא לוזון הייתה הפועל קריית שמונה, שניצחה אותה בשני משחקי העונה הסדירה. אתמול (שלישי) ניצחו המלאבסים 0:2 ובמועדון סימנו 'וי' אחרי משחק שהגדירו אותו כחשוב מאוד ובסיומו גם שבו למקום הרביעי.

למרות יכולת לא משכנעת, שחקני מכבי פ"ת הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה עם שערים של אור אינברום ועצמי מרגלי עידן נחמיאס, שעוד לפני המחצית סידרו למארחים יתרון מבטיח.

"זה היה משחק לא טוב, אבל העיקר שניצחנו, כי אם אנחנו רוצים להעפיל לאירופה, זה היה משחק שחשוב לנצח בו ולא משנה היכולת. הרי זה ידוע שנגד קבוצות שמולן אנחנו צריכים ליזום, קשה לנו יותר", אמרו במועדון.

עוד לפני המשחק, המאמן גיא לוזון אמר לשחקניו: "לא מעניין אותי איך ובאיזו דרך, תביאו נקודות". לכן, אומרים בקבוצה, לא מתרגשים מהיכולת ומסופקים מהניצחון.

מורגן פרייר, גיא חדידה, אור בלוריאן
עשו את המוטל עליהם. שחקני מכבי פ"ת | אודי ציטיאט

אם בלוזוון עסקינן, המאמן שהוליך את הקבוצה לפליייאוף העליון ימשיך עונה רביעית במועדון (הגיע באמצע עונת 2018/19) וינסה להמשיך את המומנטום מהעונה הנוכחית. לוזון, שעתידו היה לוט בערפל בשבועות האחרונים, סיכם בשבוע האחרון על חוזה חדש ומשודרג לעונה הבאה מול היו"ר אבי לוזון, כאשר נותרו פרטים קטנים אחרונים בחוזה.

"הגעה לאירופה היא בהחלט ברת השגה. אנחנו קבוצה שביום נתון מסוגלת לנצח כל קבוצה בבית או בחוץ. הוכחנו את זה בליגה הסדירה. נעשה הכל כדי ללקט כמה שיותר נקודות כדי להשיב את מכבי פ"ת לאירופה אחרי הרבה שנים", אמר המאמן בסיום המשחק.

אם יש משהו שהעיב על שמחת הניצחון, ניתן למצוא אותו בדקות האחרונות שם הורחקו לפ"ת לא פחות משני שחקנים: ירדן כהן וארמנדו קופר. בעוד בנוגע לאדום של כהן, בפ"ת הביעו כעס על השופט ועל כך שכהן לא החל את המהומה אלא נדחף ע"י אופיר מזרחי, בעוד על קופר הפנמי נמתחה ביקורת על חוסר האחריות.

לקראת המשחק מול מכבי ת"א, ללוזון יהיו חיסורים רבים בסגל הקבוצה: אל ירדן כהן וארמנדו קופר המורחקים מאמש יצטרף תומר לוי המוצהב כשגם תאי בריבו ורוי רונן עדיין לא בקו הבריאות.

ארמנדו קופר
"חוסר אחריות". ארמנדו קופר | אודי ציטיאט

"אני מעדיף לא להיכנס לדברים האלה שלא קשורים לכדורגל. השופט ראה מה שראה והחליט מה שהחליט" התייחס הקפטן גיא חדידה להחלטת השיפוט. "אנחנו מבחינתנו לקחנו שלוש נקודות. נקח את האמביציה והאגרסיביות, אולי פחות את היכולת".

חשיבות הניצחון: "אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ידענו שצריך לשים לזה סוף. זה היה קרב על המקום באירופה מול הקבוצה אולי היחידה שניצחה אותנו פעמיים בליגה".

הקרב על אירופה: "הכל פתוח. מגיע לנו להיות שם אבל כל הקבוצות יגידו את זה, לכן אין מה לדבר פה אלא במגרש". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי