הפועל ת"א ובית"ר ירושלים מתייחדות ועורכות "זיכרון בסלון"

שחקני הפועל תל אביב הערב | הפועל תל אביב

כחלק מציון יום הזיכרון לשואה והגבורה, האדומים שמעו את סיפורה של משפחה מניצולי יהודי בולגריה, בעוד הקבוצה מהבירה תארח ניצול שואה בסמוך לצפירה ומחלקת הנוער של המועדון תקיים אירוע דומה

(גודל טקסט)

כחלק מציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מתקיימים ברחבי הארץ אירועי "זיכרון בסלון", בהם ניצולי השואה מספרים את סיפורי הגבורה האישיים. השנה, גם קבוצות ליגת העל נכנסות למעגלי השיח. הפועל תל אביב אירחה היום (רביעי) ניצול והעניקה לו מתנה בסיום המפגש, בעוד בית"ר ירושלים תארח שני ניצולי שואה.

הנהלת המועדון האדום, הצוות המקצועי וסגל השחקנים פגשו את שמואל בן ששון: "אדם שנון ורהוט, אשר נפגש עמנו וסיפר את סיפורה המרתק של משפחתו, מניצולי יהודי בולגריה. שמואל מחובר מאוד לעולם הכדורגל, כאשר בעבר אף לבש את מדי מכבי יפו". בסיום האירוע, קפטן האדומים עומרי אלטמן העניק לבן ששון מתנה כאות הערכה מהמועדון.

בית"ר ירושלים תארח במתחם האמונים בסמוך להשמעת הצפירה את ניצול השואה וילי גולנברג ורעייתו. לאחר שיעמדו עם שחקני הקבוצה בצפירה, יעבירו להם את סיפורם המרגש. בשעות אחר הצהריים, גם מחלקת הנוער של המועדון תפגוש ניצול שואה, כשיוליוס בראון יחלוק עימם את סיפורו. הירושלמים מסרו כי הם "גאים ונרגשים לארח את השלושה כאן אצלנו, כחלק מהמשך המורשת של העם היהודי לא לשכוח, וכמובן "לעולם לא עוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי