"הילדים חוזרים": הפועל ת"א שכרה מתחם לבדיקות קורונה מהירות

אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

האדומים יאפשרו לקהל הצעיר וללא מחוסנים לבצע בדיקות מהירות בעלות של 25 שקלים ולהיכנס למשחק בשבת נגד הפועל חיפה. ילדים וחיילים יוכלו לרכוש כרטיס במחיר מוזל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קבוצה ראשונה בליגת העל שמחזירה גם את הילדים והלא מחוסנים למגרשים: מדובר בצעד שנעשה כבר בקרב קבוצות הכדורסל וכעת מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב מצטרפת לאחות מהכדורסל ומאפשרת בדיקות מהירות כדי שגם הדור הצעיר ואלו שלא מתחסנים נגד קורונה מסיבות כאלה ואחרות יוכלו לחזור לבלומפילד.

הפועל תל אביב שכרה מתחם בדיקות מהירות לקורונה ובקבוצה אישרו שהם יסבסד חלק מעלות הבדיקה עבור האוהדים במשחק מול הפועל חיפה בשבת, כשבקביל יימכרו כרטיסים במחיר מוזל לילדים ולחיילים. מדובר כמובן בבדיקות שמתקבלות עליהן תשובה תוך 15 דקות בלבד וכך מיד עם קבלת תשובה שלילית יכול אותו אוהד להיכנס למגרש.

האוהדים המעוניינים בכך יצטרכו לשאת בעלות של 25 שקלים על כל בדיקה וכאמור לדור הצעיר יוצעו כרטיסים במחיר מוזל של 60 שקלים בשערים 4-5 עבור ילדים, נערים וחיילים. כידוע, כ-9,000 צופים יוכלו להגיע למשחק לאור המתווה החדש.

הילדים חוזרים לבלומפילד |

ההרשמה לבדיקות נפתחה הבוקר (חמישי), כאשר המתחם יפעל בין השעות 13:00 ל-17:30. ההרשמה לבדיקות תימשך עד ליום שישי בשעה 16:00 – ותחילה תוקצה כמות של 500 בדיקות, שתגדל בהתאם לביקוש.

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "כחלק מהמדיניות של הנהלת המועדון, להמשיך לקרב את האוהדים לקבוצה ולטפח את דור העתיד. החלטנו לעשות כל שביכולתנו בכדי שגם הילדים, שכל כך חסרים לנו ביציע, יוכלו להגיע ולראות את קבוצתם האהובה. אנו מברכים על כך ומצפים לראות משפחות אדומות ממלאות את יציעי בלומפילד בשבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי