שחקני בית"ר דורשים רופא צמוד. מזרחי שוב העיר לשחקנים

לקבוצה אין רופא במשחקי חוץ, חלק מהשחקנים יפנו להנהלה כדי להחזיר אותו. המאמן עצר את האימון: "לא יודע מה ההרכב, אז שכל אחד יתאמן פה בשיא הרצינות". עטר מתאושש

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיח כמעט באופן סופי הישארות בליגה, יוסי מזרחי עדיין לא נח על זרי הדפנה. את האימון אתמול, לקראת המשחק מחר (שבת) מול מכבי נתניה (החל מ-20:15, ישיר בספורט1), הוא עצר מספר פעמים ושינה את ההרכב. "אני לא יודע מה יהיה ההרכב, אז שכל אחד יתאמן פה בשיא הרצינות, אני מקווה שאני ברור", אמר המאמן לשחקני בית"ר ירושלים.

טל בן חיים תורגל לצד אור זהבי, אולם מאוחר יותר נכנס אופיר קריאף לעמדת הבלם כדי לפנות מקום לעלי מוחמד, שתורגל לצד אביאל זרגרי. שי קונסטנטין נשאר בעמדת המגן הימני, כשסנטיאגו אוקמפוס שוב לא נספר. למרות השער של אורי מגבו בניצחון על כפ"ס, אורן ביטון תורגל בצד שמאל. הראשון אמור לעזוב בתום העונה ומגן שמאלי אחר יגיע במקומו. ניקו אולסק ותמיר עדי עדיין פצועים ולא יהיו בסגל.

אלירן עטר, שלא ערך אימון מלא שלשום, עשה מאמץ גדול באימון אתמול. מלך השערים של בית"ר, היחיד שכבש מאזן דו ספרתי מלבד ניקיטה רוקאביציה, יידע רק האם יפתח בהרכב. הבעלים משה חוגג יזמן בקרוב את החלוץ לפגישה ועשוי להציע חוזה לשנתיים. מרקו יאנקוביץ' נמצא גם הוא בתמונת ההרכב.

אלירן עטר | דני מרון

מזרחי אמרת לקראת המשחק: "ניצחון תמיד עושה טוב, הוא משפר את המוראל, נותן יותר ביטחון, אבל גם עבדנו מאוד קשה על השגיאות שעשינו במשחק נגד הפועל כפר סבא. אני מקווה מאוד שנגד נתניה, שהיא קבוצה שעושה עונה פנטסטית מבחינתה והייתה צריכה להיות בפלייאוף העליון מבחינת יכולת, נבוא הרבה יותר מאורגנים טקטית והרבה יותר נחושים, כי בלי זה חבל על הזמן שנתניע את האוטובוס מירושלים".

על שילוב צעירים במשחקי הקבוצה: "אני לא מכיר את המושג הזה צעירים, אני מכיר שחקנים טובים ופחות טובים, שחקנים רעבים להצליח ושחקנים ששבעים מאוד. זה לא תמיד לפי תעודת זהות, מי שיראה לי שיש לו רצון ויכולת ויכול לשחק יקבל את ההזדמנות. אם הוא חושב שיקבל את ההזדמנות בגלל שהוא צעיר, הוא לא יקבל, כמו שמבוגר לא יקבל את ההזדמנות. זה המסר לאורך כל הקריירה שלי, ושילבתי מאות שחקנים צעירים, אבל קודם כל הם צריכים להראות שהם רוצים, להשקיע הרבה, ולקבל את החולצה של בית"ר. זה לא דבר של מה בכך, הם צריכים להבין את זה".

בנושא אחר: שחקני בית"ר מלינים לאחרונה על העובדה שהקבוצה לא שולחת רופא למשחקי החוץ. כך למשל, במשחק מול סכנין בו הוחלף אור זהבי בשלב מוקדם מאוד של המשחק בתמיר עדי, הוא נאלץ לקבל חוות דעת מהרופא המקומי. "חלק מקבוצות התחתית לא מביאות רופא למשחק חוץ כדי לחסוך כסף, זה הזוי", אמר אחד השחקנים. "אין שום סיבה שרופא של קבוצה אחרת יקבע אם שחקן שלנו צריך לרדת מהמגרש. בית"ר ירושלים זה מועדון גדול, אבל הנושא הזה ממתג אותנו כקבוצה קטנה. חבל". חלק מהשחקנים עשויים לפנות לחוגג בקיץ כדי לבקש להחזיר את הרופא, שעלותו מוערכת בכאלף שקלים למשחק.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, אורן ביטון, עלי מוחמד, אביאל זרגרי, עידן ורד, מרקו יאנקוביץ' (אלירן עטר), מתאוסיניו, ירדן שועה.

יוסי מזרחי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי