צרות להפועל ב"ש: יחזקאל לא הגיע לאימון. קבהא חוזר לסגל

שגיב יחזקאל | אריאל שלום

החלוץ טען כי סובל מדלקת ריאות ובספק לקריית שמונה בשבת (18:30, ספורט3). הקשר ישוב, אלחמיד תורגל כבלם וכקשר. רוני לוי שומר את הקלפים קרוב לחזרה ותרגל מספר הרכבים. במועדון הגענו על מרסלו מלי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

צרות בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (שבת, החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3) נגד קריית שמונה בחוץ. שגיב יחזקאל לא הגיע היום לאימון המסכם לפני ההתמודדות לאחר שטען בפני הצוות המקצועי כי הוא סובל מדלקת ריאות, והוא מוגדר כרגע בספק למפגש החשוב. החלוץ היה אמור לפתוח בהרכב, ובעקבות כך רוני לוי יצטרך לשנות את התכניות.

בלי קשר, המאמן שמר היום את הקלפים קרוב לחזה. הוא תרגל מספר הרכבים, שבהם חאתם עבד אלחמיד תורגל בשני תפקידים – כבלם וכקשר אחורי. הסיבה לכך היא כמובן הפציעה של דוד קלטינס בתוספת העובדה שמרואן קבהא רק חזר מפציעה, על אף שערך היום אימון מלא. מחר לוי יקבל החלטה האם קבהא יפתח בהרכב, אך הבשורה המעודדת מבחינת הקבוצה היא חזרתו של הקשר לסגל. מריאנו בריירו ייעדר בעקבות צהובים.

לוי יערוך שינויים גם בהגנה. שון גולדברג יפתח לראשונה מאז חזר מפציעה ב-11 בזמן שדודי טויטו יישב על הספסל. אור דדיה ועמית ביטון תורגלו לסירוגין בעמדת המגן הימני. לגבי הבלמים – לואי טאהא תורגל כבלם לצדו של אלחמיד, ולעיתים, כשאלחמיד תופקד כבלם שלישי או בקישור האחורי, מיגל ויטור תורגל לצד טאהא. קיימת התלבטות בין פארליי רוסה לתומר יוספי ובין סינטיהו סלליך לאלטון אקולטסה. לוי גם ערך אסיפה קצרה בה התמקד ביריבה ומחר ישוחח שוב עם השחקנים לקראת המשחק החשוב.

רוני לוי | ברני ארדוב‎

בקבוצה שמו מאחור את פרשת אלחמיד. במהלך השיחה עם רוני לוי אתמול הבהיר אלחמיד: "אעשה כל מה שתבקש ממני", אבל שטח את הסיבות שבגינן הוא מעדיף שלא לפתוח בעמדה הזאת, בין היתר בגלל חשש מפציעה. כפי שפורסם כאן, במועדון החליטו כי אור דדיה זקוק לתחרות, בין היתר משום שב"ש ספגה מספר שערים שנבעו מטעויות שלו בהגנה. "הוא שחקן מוכשר, יגיע לרמות הגבוהות, אבל צריך עדיין להשתפשף. ניסיון תמיד עוזר", אמרו בקבוצה.

מרסלו מלי, שתורגל ב-11, קיבל הגנה מאנשים במועדון שלא מבינים את הביקורות נגדו. "כבר שלושה שבועות שאומרים שהוא הולך הביתה והוא פותח בהרכב כל משחק ומקבל פידבק מהקהל. רוני לא החליט לגביו, בעוד מחזור או שניים נדע יותר", אמרו. "הנתונים של מלי מדברים בעד עצמם. הוא רץ יותר מרוב השחקנים על המגרש".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה (עמית ביטון), לואי טאהא, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, שון גולדברג, מרסלו מלי, ז'וסואה, תומר יוספי (פארליי רוסה), אלטון אקולטסה (סינטיהו סלליך), אנתוני וארן.

חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי