אלישע לוי יבצע שינויים בהרכב הפועל חיפה מול הפועל ת"א

אלישע לוי | מאור

והבה, אראל ואגאדה צפויים לפתוח בהרכב של המאמן החדש, שסימן מטרה ראשונית: לעצור את רצף הספיגות שעומד על שמונה בשלושת המחזורים האחרונים. במועדון בטוחים: "ניצחון יוביל להישארות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עם המאמן החדש אלישע לוי לראשונה על הקווים, הפועל חיפה תקווה לצאת מחר (שבת) לדרך חדשה, כשתתארח בבלומפילד למשחק קריטי אצל הפועל תל אביב (החל מ-17:45, ישיר בספורט1). ערב המחזור, שתי הקבוצות צמודות זו לזו עם מאזן זהה של 30 נקודות, חמש יותר מאשר בני יהודה שמתחת לקו האדום, כך שהמפסידה עלולה להסתבך במאבקי תחתית.

הפועל חיפה תגיע להתמודדות בבלומפילד עם שני הפסדים רצופים וחמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך בקבוצה מקווים כי הגעתו של לוי תפיח רוח חדשה. המאמן, שימשיך בעונה הבאה רק אם ישאיר את הקבוצה בליגה, שוחח במהלך השבוע עם שחקניו ועבד איתם בעיקר על הפן ההגנתי, כאשר המטרה הראשונית תהיה לסייים עם רשת נקייה וזאת לאחר שמונה שערי חובה בשלושת המחזורים האחרונים.

"לא יכול להיות שאנחנו כובשים כמעט בכל משחק ולא לוקחים נקודות", ביקרו במועדון. מבחינה מקצועית, לוי צפוי לבצע מספר שינויים, כאשר בן והבה ישוב למרכז ההגנה על חשבון גיא משפתי המוצהב, גל אראל צפוי לעלות בקישור ואילו וויליאם אכאדה יחליף את עדן בן בסט שנפגע במשחק האחרון ונמצא בספק. "ניצחון יבטיח הישארות", טענו הבוקר בקבוצה.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, גל אראל, חנן ממן, וויליאם אגאדה, אלון תורגמן.

חנן ממן, וויליאם אגאדה | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי