נתניה בסגל חסר מול בית"ר, ואן דר קאפ יחזור להרכב

קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב

היהלומים יחסרו את עמוס, שחוביץ' וצדק. הבלם יפתח אחרי שישה משחקים בספסל, גם גורי ואברהם בתמונה. אטוולד ביקר את סכנין: "השחקנים שלהם שכבו על הדשא בשביל להשיג תיקו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ה-0:0 המאכזב מול בני סכנין במחזור האחרון, מכבי נתניה תארח מחר (שבת, החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט1) את בית"ר ירושלים למשחק המסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. היהלומים לא הצליחו לגבור עד כה העונה על הקבוצה מהבירה (תיקו והפסד), ומחר ינסו לרשום ניצחון ראשון על הצהובים-שחורים.

לריימונד אטוולד יש כאב ראש לא קטן, שכן הוא יחסר מספר שחקני מפתח. מלבד דני עמוס שנעדר כבר מספר שבועות, גם שיר צדק לא ישחק מחר וירצה עונש הרחקה, זכר לכרטיס האדום שקיבל מול סכנין. מלבדו, זלאטן שחוביץ' שנפצע במרפק באותו משחק לא יעמוד לרשות המאמן וככל הנראה סיים את העונה.

אטוולד דיבר לקראת המשחק הקרוב והתייחס לתיקו האחרון מול סכנין: "סכנין ניצחה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה, כולל את מכבי פתח תקווה. נלחמנו לנצח עד השנייה האחרונה ושחקני סכנין שכבו על הדשא במטרה להשיג את התיקו. מבחינתי, ההבדל היחיד שצריך להיות מהמשחק הקודם הוא שהכדורים פשוט ייכנסו ונשכיל לנצל את המצבים. זה רק המשחק השני מתוך שבעה בפלייאוף התחתון, שום דבר לא יוכרע במשחק הזה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎

בהיעדרם של צדק ושחוביץ', קליאן ואן דר קאפ יחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה. גם רותם קלר יפתח בעמדת המגן השמאלי על חשבון הסרבי. קלר, ביחד עם פרננד גורי ורוי קורין, תמכו עד לאחרונה בקבוצת הנוער במאבקי ההישרדות שלה בליגת העל, אך אטוולד הבהיר: "אשתמש בהם לטובת הקבוצה הבוגרת".

רז כרמי ימשיך לפתוח בשער לאחר שזכה למחמאות רבות על המשחק הקודם. "רז הוא לא דני ודני הוא לא רז", אמר אטוולד. "רז עושה עבודה טובה, למשל במשחק האחרון היו לו כמה הצלות טובות. גם במשחקים אחרים הוא עזר לקבוצה לא לספוג. בעונה ארוכה חשוב שבסגל הקבוצה יהיו שניים או שלושה שוערים טובים".

המאמן צפוי להחזיר להרכב גם את פרננד גורי בן ה-19 במקומו של קוואן פרייטר, שלא הצליח למצוא את הרשת כבר 11 משחקי ליגה. גם אביב אברהם, שלא פתח במשחק הקודם מול סכנין בשל רגישות בברך, נמצא בתמונת ה-11.

פרננד גורי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי