זנטי יחזור להרכב מול סכנין, אבוקסיס: "אפשר לעשות את זה"

עמית זנטי | מאור אלקסלסי

בני יהודה מתכוננת לקרב הקריטי בשבת. הקשר שהיה מצוין מול הפועל חיפה יפתח, המאמן מנסה לשדר אופטימיות בנוגע לסיכויי ההישרדות. שחקן: "זה או אנחנו או סכנין"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כל משחק הפך לקריטי עבור בני יהודה. כמה קריטי? במחזור האחרון היא פגשה את הפועל חיפה, ואם הייתה מפסידה, כנראה שהתקוות להישאר בליגה היו הופכות לאפסיות גם אצל גדולי האופטימיים, אבל הכתומים ניצחו 1:3 והמאבק נפתח מחדש. אבל לא בטוח שלהרבה זמן. כאמור, כל משחק הוא קריטי, ומחר (שבת) הקבוצה משכונת התקווה תגיע לאצטדיון דוחא לקרב אמיתי מול בני סכנין.

ניצחון – ומאבק ההישארות ייפתח בגדול ובאמת הסיכויים לשרוד יהיו הרבה יותר ממשיים. הפסד – ושוב הסיכויים יהיו לרעת בני יהודה. כרגע, הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמצאת במקום ה-13, מתחת לקו האדום, במרחק של חמש נקודות מבני סכנין, הפועל תל אביב והפועל חיפה.

"זה או אנחנו או סכנין", אמר שחקן בבני יהודה לקראת המשחק. "קשה להאמין שהפועל חיפה והפועל תל אביב ייגררו עד הסוף למאבקים, חייבים מחר לנצח, אין משהו אחר". בכלל, במועדון דרוכים מאוד ומביעים אופטימיות. "האווירה יותר טובה מאיך שהייתה בשבועות האחרונים".

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "כמובן שאנחנו מגיעים למשחק מאוד קריטי במאבקי ההישרדות, נגד קבוצה טובה שנמצאת בתקופה טובה. מדובר בקבוצה שכמעט לא סופגת שערים בתקופה האחרונה וכמובן שנצטרך להיות במיטבנו בשביל לחזור עם נקודות. אנחנו חייבים את התמיכה של הקהל עד הסוף ובטח שבשבת הקרובה".

סיכויי ההישרדות: "כמו לפני המשחק מול הפועל חיפה, אני שוב אומר – אנחנו בתוך המועדון מאמינים שאפשר לעשות את זה, אבל בשביל לעשות את זה צריך להסתכל מטרה-מטרה. כרגע המטרה הקרובה שלנו היא בשבת, בדוחא – מול בני סכנין".

מבחינה מקצועית, עמית זנטי יחזור להרכב בני יהודה. כזכור, הקשר נכנס כמחליף כבר במחצית הראשונה מול הפועל חיפה, הציג יכולת טובה שהביאה לשינוי במשחק, ומחר יקבל את הקרדיט. מוחמד גדיר ימשיך לשחק בחוד יחד עם פאטוס בצ'יראי.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, עמית כהן, עמית גלזר, שי מזור, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גדיר, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי