Sport1 Banner

גוזלן צפוי לחזור להרכב חדרה, קורצקי: "זה קרב של כל הקרבות"

שובל גוזלן חוגג עם הספסל של הפועל חדרה | שלומי גבאי

לקראת מפגש התחתית נגד הפועל כפר סבא, במועדון מקווים לנצח ולעשות צעד משמעותי להבטחת ההישארות: "סומכים על השחקנים". החלוץ אמור לפתוח במקום אודה, התלבטות בין לבאבידי לכהן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה הייתה השבוע בהפועל חדרה לאחר ההפסד להפועל תל אביב, 1:0 שהגיע למרות יכולת טובה של הקבוצה ובעקבותיו היא שוב מרגישה מסובכת בתחתית. חדרה אמנם בפער די מבטיח של שבע נקודות מהקו האדום, אבל המשמעות היא שכל תוצאה פרט לניצחון נגד נועלת הטבלה הפועל כפר סבא עלולה לסבך אותה קשות ובהחלט להפוך אותה שוב למועמדת לירידה.

בחדרה מבהירים כי הם רחוקים מלזלזל בכפר סבא, אך גם יודעים שהמשחק תלוי בהם. גם היועץ המקצועי, אורן גולן, שלח מסר בשיחות עם השחקנים: "כל העונה תלויה בכם. תעשו את העבודה".

המאמן מנחם קורצקי מודע לחשיבות המפגש ואמר לקראת המשחק: "זה קרב של כל הקרבות. משחק מאוד חשוב עבורנו במיוחד לאור המצב של כפר סבא בטבלה. מי שראה את המשחק של כפר סבא מול בית"ר מבין שהתוצאה שיקרה ויכלה להיות בקלילות לטובת כפר סבא. אנחנו מתכוננים למשחק קשה וחשוב וסומכים על השחקנים שלנו. גם אנחנו מגיעים לאחר יכולת טובה מול הפועל תל אביב, אבל זה לא בא עם נקודות ונצטרך להמשיך ביכולת טובה וגם לעשות נקודות".

קורצקי ושחקני חדרה. "קרב של כל הקרבות" | שלומי גבאי

מבחינה מקצועי, נראה כי שובל גוזלן יחזור להרכב על חשבונו של מרשל אודה כשבמקביל קיימת התלבטות גם בעמדת המגן הימני בין דיא לבאבידי לנועם כהן.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי (נועם כהן), ג'ונתן סיסה, עידו לוי, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר, מנשה זלקה, מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא: מנחם קורצקי, שובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי