רוני לוי: "לא בכל יום רואים שחקן כמו ז'וסואה"

מאמן ב"ש פרגן לכוכב שסחט 1:1 נגד ק"ש וניתח: "ספגנו מהתקפה בודדה וזה הכניס ללחץ". רפואה על הדחת טורה מהסגל: "החלטה מקצועית, לא בא לחנך אף אחד". נחמיאס: "מאמן או לא - נמשיך לשחק עד הסוף"

(גודל טקסט)

גם בתום המחזור השלישי בפלייאוף העליון וה-29 בסך הכל בליגת העל, קריית שמונה והפועל באר שבע נותרו לא מרוצות. השתיים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 בצפון, לאחר שלוסיו כבש לזכות המארחת וז'וסואה איזן עבור הדרומיים. כל אחת מהקבוצות עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה בפלייאוף, כאשר בינתיים, הן ממשיכות להתרחק מהמטרה היחידה שעוד נשארה להן העונה – השגת הכרטיס למפעל אירופי.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי הביע שביעות רצון בסיום, למרות איבוד הנקודות: "שיחקנו כדורגל טוב מאוד היום. הייתי מאוד מרוצה ואני חושב ששלטנו במשחק. הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, ספגנו מהתקפה בודדה לשער שלנו בחצי הראשון וזה באופן טבעי הכניס ללחץ. אני פחות מרוצה מניצול המצבים, אבל בסך הכל היו דברים טובים היום".

ניצחון בודד בשמונה משחקים תחתיו: "אנחנו משחקים בפלייאוף העליון. כל משחק הוא קשה מאוד. הקבוצה הזאת עוברת שינוי מסוים ואני בטוח שבפלייאוף עוד נעשה משחקים טובים. יש לנו קבוצה טובה ואני בטוח שגם ננצח".

האם יצליחו לעלות לאירופה: "אנחנו מאוד רוצים ומאמינים שאפשר. אחרי תקופה ארוכה שהיו חסרים שחקנים עם פציעות והרחקות, בשבועות האחרונים יש תחרות על ההרכב ויותר אופציות. עם איך שאנחנו נראים, אנחנו מסוגלים לעשות את זה".

ז'וסואה: "הוא שחקן פנטסטי שעושה את ההבדל ולא רואים כמוהו בכל יום. הוא שחקן עם הרבה תשוקה, התלהבות ורמת אימון גבוהה. לי באופן אישי כיף לאמן אותו".

רוני לוי | מאור אלקסלסי

בצד השני, מאמן ק"ש קובי רפואה סיכם: "אפשר להתייחס לזה בשני כיוונים. במחצית הראשונה היינו טובים ובשבועות האחרונים זה קורה לנו שיש ירידה במחצית השנייה. עשינו הכל כדי לנצח, אבל בסדר, אנחנו עדיין בתמונה".

המשך הדרך והמאבק על אירופה: "אני לא מאוכזב מהשחקנים. הם עושים את המקסימום ורוצים בלי הפסקה. נותנים כל משחק 200% וכל הכבוד להם, אני מכבד את השקעתם במגרש. היום זה לא הספיק, אבל כל עוד אנחנו בתמונה – נעשה הכל כדי להיות שם".

טורה נותר מחוץ לסגל: "זה בכלל לא משנה מי השחקן. ברגע שהוא פחות מחויב כמו שראיתי בשבועות האחרונים, ההחלטה היא מקצועית נטו. אני לא בא לחנך אף אחד, אלא חי את הקבוצה כי אני רואה מה קורה פה. אין שום דבר מעבר למקצועי".

רפואה הוסיף: "אמרתי שהמטרה היא להיות באירופה. כל עוד זה אפשרי, לא נוריד רגל מהגז והשחקנים יהיו מחויבים עד הסוף. אני לא מפחד להצהיר – זו המטרה ולכן אנחנו פה. לא באנו להעביר את הפלייאוף. כל הפרסומים שלפני המשחק לא מעניינים אותי. השחקנים מכירים אותי ואני אותם, כך שאין שום בעיה".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

לסיום, הקפטן עידן נחמיאס אמר: "אני אישית מבואס. תמיד שואף לנצח ובסוף רציתי לעלות למעלה ולעזור, לפעמים צריך לשמור על התיקו כנראה. נכנסנו למומנטום לא טוב במחצית השנייה, לצערי, ואיבדנו נקודה".

השפעת ההודעה על פרידה מרפואה: "זה לא משנה ורואים במגרש גם שכולם עובדים מאוד קשה. זה קורה כי כולם בחדר ההלבשה ביחד ומרימים אחד את השני, נלחמים האחד בשביל השני כל הזמן. אנחנו נמשיך לשחק עד הסוף, מאמן או לא – זה לא משנה לנו".

עתידו האישי: "יש לנו פה עוד שבעה משחקים, אני רוצה להביא את קריית שמונה לאירופה. אני כאן חמש שנים בבוגרים והשנה זה פלייאוף עליון ראשון, אנחנו אמנם מאושרים אבל רוצים להגיע לאירופה. אני מנסה להישאר מרוכז כדי שזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי