ורד: "מתבייש בעצמי". האוהדים קיללו את חוגג ומוחמד

קפטן בית"ר היה נסער לאחר ההפסד לנתניה: "קל להאשים את המאמנים, אבל אנחנו אשמים וזה לא יכול להימשך ככה. אף אחד לא בטוח בעונה הבאה, גם לא אני". כ-150 אוהדים מחו לאחר המשחק, אוחנה יצא לדבר איתם

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיוותה להתנחם בתואר 'אלופת הפלייאוף התחתון' כאשר התארחה אצל מכבי נתניה השביעית, אך הקבוצה מהבירה הציגה משחק חלש במיוחד, כאשר ספגה בדקה השנייה וכלל לא התקרבה לשער של נתניה. לאור המצב הקבוצה מהבירה מבינה כי נותרה לה רק מטרה אחת ויחידה – להישאר בליגה וטו לא. הדרמה כמובן נמשכה גם לאחר שריקת הסיום כאשר כ-150 אוהדי בית"ר ירושלים מחו על מצב הקבוצה וקיללו את משה חוגג ובהמשך קיללו גם את עלי מוחמד שיצא לבד ובודדים נהמו. אלי אוחנה דיבר איתם: "אני מבקש בואו נרגיע, תנו לי לעשות את מה שאני עושה. אני אוהב את בית"ר לא פחות מכם".

צפו בתגובות

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "משחק רע מאוד שלנו, מכבי נתניה הייתה הרבה יותר אגרסיבית והקבוצה שהגיע לה לנצח ניצחה. איך זה יכול להיות? אנחנו חוזרים על אותה שגיאה כל הזמן, בכל המשחקים האחרונים שלנו אנחנו סופגים בדקות הראשונות ולשחק נגד קבוצה לוחצת קשה מאוד להבקיע, זה חמור מאוד שבית"ר ירושלים לא מגיעה למצב הבקעה".

איך התחושות בחדר ההלבשה: "ברור שכולם לא מרוצים, אבל בכדורגל צריך לרוץ, להיות אגרסיביים ואם אתה לא עושה את זה, זה לא משנה מה קורה בחדר ההלבשה".

על המשחק הבא נגד בני יהודה: "המשחק הוא עוד שמונה ימים, כל משחק בפלייאוף התחתון יש אינטרס לנצח. בני יהודה זו קבוצה טובה מאוד ואם נשחק ככה התוצאה לא תהיה טובה. אני העברתי לשחקנים את המסר, אבל צריך הרבה יותר להילחם אם רוצים להישאר בליגה".

יוסי מזרחי | ברני ארדוב

הקפטן עידן ורד הוסיף: "אני נסער מאוד, משחק חלש מאוד שלנו, כל תאקל היה שלהם, הם הרגישו בנוח ואני הרגשתי חסר אונים. משחק נראלי הכי חלש שלנו העונה, לא היינו מחויבים. קל להאשים את רוני לוי ואחרי זה את דראפיץ' ועכשיו את יוסי מזרחי, אבל השחקנים אשמים ואני מתבייש בעצמי. אי אפשר ככה להמשיך".

איך אתה מסביר את זה: "זה לא משהו ספציפי, אבל אנחנו רואים שבכל העונה, כל משחק קיבלנו שער אחרי רבע שעה, ואחרי זה הרבה יותר קשה לרוץ ולחזור. יש הרבה בעיות, אבל זה לא הג'וב שלי לסדר אותם. התפקיד שלי הוא לתת את ה-100 אחוז שלי ואולי זה גם לא מספיק, אבל צריך לעשות שינויים לא יודע מהם. יש לנו בוס טוב מאוד ובית"ר ירושלים חשובה יותר מכל שחקן וכל מאמן ואנחנו לא יכולים להראות ככה. זה לא יכול להמשיך".

ירדן שועה, מתאוסיניו | ברני ארדוב

הארכת חוזה: "היו לי שיחות עם בעל הבית לפני חודש והוא אמר שהוא מאוד מרוצה ממני וזו החיים שהמועדון צריך והוא כן דיבר איתי על הארכת חוזה. עוד לא ישבנו, אבל אנחנו קודם צריכים להישאר בליגה ורק אחרי זה לומר מי יישאר ואף אחד לא בטוח פה, גם לא אני".

על המשך העונה: "עדיין לא נשארנו בליגה, אני עדיין בהלם שאני מדבר על זה. אבל זה המצב, אנחנו לא מספיק מחויבים. אנחנו כרגע נמצאים את המקום שאנחנו צריכים להיות פה".

עידן ורד, אופיר קריאף | ברני ארדוב

מנגד מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולנד היה כמובן מרוצה הרבה יותר: "אנחנו מאוד מרוצים שכבשנו שער מוקדם, ומכאן היה יותר קל לשמור על היתרון. זה נכון שאנחנו לא מצליחים להבקיע הרבה אבל אנחנו גם משחק שני לא סופגים. קניקובסקי? נתן משחק נהדר, אבל הוא לא שחקן ההתקפה היחיד שיש לנו, גם גורי ושדה יכולים לכבוש הם פשוט צריכים להיות קצת יותר מרוכזים".

המשך דרכו: "עדיין לא חתמתי כי עדיין לא הציעו לי לעונה הבאה. האם ארצה להישאר? אני עדיין לא יכול להשיב כי עדיין לא קיבלתי הצעה. הדבר הטוב שאני פנוי להצעות" .

גבי קניקובסקי הוסיף: "מרגיש טוב להיות מלך שערי מכבי נתניה, שמח שעזרתי לקבוצה. הגענו לפלייאוף העליון במטרה מסוימת וצריך לתת שאפו לכולם. כיבוש מוקדם עוזר מאוד לקבוצה צעירה, אנחנו המשכנו לשים את הרגל על הדוושה והיה אפשר לראות זאת. איפה אשחק בעונה הבאה? זה לא תלוי בי, כל שחקן רוצה למצות את הפוטנציאל, נראה מה יהיה בשנה הבאה ומקווה שיהיה בסדר בעזרת השם".

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי