אלמוג כהן ו-ואן דר קאפ זכו למחמאות. אלו מועמד לעונה הבאה

במכבי נתניה מרוצים בזכות ה-0:1 על בית"ר ירושלים ועשויים לממש את האופציה על הבלם ההולנדי. מגן קריית שמונה שבוחן אופציות בחו"ל, נמצא על הכוונת. בנדה לא ישחק מול כפר סבא

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים. השחקנים חגגו בסיום דקות ארוכות עם 300 האוהדים שהגיעו לאצטדיון כאשר מי שחזר לספק את הסחורה הוא הקשר גבי קניקובסקי, שסידר את הניצחון עם שער מוקדם. "כולם כולל כולם נלחמו ושיחקו טוב, אין מישהו ספציפי שהיה פחות טוב וראו את זה. אמנם בית"ר לא היו בשיא שלהם, אבל זה הרבה בזכותנו", אמרו בנתניה.

מי שזכו למחמאות היו צמד הבלמים קיליאן ואן דר קאפ ואלמוג כהן כאשר ההולנדי מסיים את חוזהו בתום העונה, כשלנתניה אופציה להאריך את החוזה בשלוש עונות נוספות. בקבוצה טרם קיבלו החלטה בנושא, אך בסביבתו של השחקן הבהירו כי הוא מאוד ירצה להישאר וכי הוא התחבר מאוד לקבוצה.

מי שגנב את ההצגה בסיום הוא המאמן ריימונד אטוולד שסיפק התייחסות לעתידו. כזכור, במועדון עדיין לא מימשו את האופציה על ההולנדי, שתסתיים ב-15.5, כאשר כפי שכבר פורסם כאן, במועדון הבהירו כי ירצו לצבור עוד שניים שלושה ניצחונות וכי הם אינם מודאגים.

קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב

אמש, המאמן הבהיר בבירור את דעתו בסיום המשחק: "זה פשוט. כרגע אני חופשי. החוזה שלי נגמר בסוף העונה. אני אשמח להישאר אם ירצו אותי או ללכת למקום שרוצה אותי אם כאן לא ירצו אותי. עדיין לא קיבלתי חוזה שאני צריך לחתום עליו".

ולמרות שהמאמן עדיין לא קיבל הצעה להמשיך, בנתניה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה כאשר בקבוצה רוצים להתחזק בעמדת המגן הימני. לספורט1 נודע שהמועמד המוביל הוא מגן עירוני ק"ש, דור אלו, שמסיים את חוזהו בתום העונה ולא צפוי להמשיך בקבוצה מהצפון. בעיר היהלומים כבר סימנו את אלו, שבוחן גם אופציות בחו"ל והעבירו מסרים כי ירצו לראות אותו לובש צהוב בעונה הבאה.

הקשר לאמק בנדה, ספג במשחק את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר מהמשחק בעוד שבועיים מול הפועל כפר סבא, כאשר מי שיחזור לסגל במחזור הבא הוא הבלם שיר צדק שריצה עונש הרחקה.

דור אלו
דור אלו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי