גורדנה יחזור להרכב מול מכבי חיפה, קרע בשריר הירך האחורי לגיל כהן

הקשר ישוב ל-11 של אשדוד בשני, אך שחקן ההגנה הצעיר נפצע ובן הרוש יחליפו בהרכב של בן שמעון. אזולאי יקבל זריקה. גורם: "הפעם לא תגיע לי"א קבוצה שרוצה להסתגר, מקווים שהקהל יגיע לתמוך בשחקנים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בפלייאוף העליון של ליגת העל יינעל מחר (שני ב-20:30) עם המשחק המסקרן בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה. כזכור, הקבוצה מעיר הנמל ניצחה את הירוקים 0:1 באצטדיון הי"א בסיבוב השני והשיגה נקומה ספורטיבית על ההפסד 2:1 בסיבוב הראשון בסמי עופר.

ערב המחזור, אשדוד ניצבת במקום השלישי בטבלה עם פער די מבטיח ובמועדון מבינים כי שלוש נקודות מול מכבי חיפה עשויות לסלול את דרכה של הקבוצה לאירופה. במועדון ראו את ק"ש החמישית מסיימת ב-1:1 מול ב"ש ויחזיקו הצבעות הערב למכבי תל אביב שתארח את מכבי פ"ת הרביעית (החל מ-20:10, ספורט1).

"משחק מול מכבי חיפה תמיד מאתגר מאוד את השחקנים שלו", אמר הבוקר גורם באשדוד, "בניגוד למשחקים אחרים בליגה, הפעם תגיע לאצטדיון הי"א קבוצה שתרצה לנצח וצפוי משחק פתוח ומהנה. אנחנו בעיצומה של עונה מיוחדת ואנחנו מקווים שהקהל שלנו יגיע לתמוך מחר בשחקנים", הוסיף.

דין דוד, שלומי אזולאי | לירון מולדובן

לצערה של מ.ס אשדוד, גיל כהן קרע את שריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק. מי שיפתח במרכז ההגנה יהיה עומרי בן הרוש. הבלם טימותי אוואני והחלוץ פאהד באיו שבו להתאמן לאחר פציעות ורק מחר יוחלט אם שחקני נבחרת אוגנדה ייכללו בסגל של המאמן רן בן שמעון. שחקן נוסף שהתאושש מפגיעה הוא הקפטן טום בן זקן, אולם נכון לרגע זה זוהר זסנו מועדף על פניו וצפוי להמשיך בהרכב.

ל-11 ישוב רועי גורדנה שריצה עונש הרחקה מול ב"ש. בדומה למשחק האחרון, שלומי אזולאי, שסוחב פציעה בקרסול, צפוי לקבל זריקה ולשחק. בן שמעון מתלבט יעקב בריהון שהצטיין מול ב"ש לבין רמזי ספורי, כשהראשון זוכה לעדיפות.

בן שמעון לקראת מכבי חיפה: "אנחנו מגיעים בתחושות טובות ועם ביטחון בעצמנו. אנחנו מנסים להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר למשחק קשה מאוד ונעשה את המקסימום. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק וכרגע אנחנו חושבים רק על מכבי חיפה, זה המשחק היחיד שחשוב".

שלומי אזולאי הוסיף: "זה משחק חשוב עבורנו ונכון שנפגוש קבוצה טובה מאוד שרצה לאליפות, אבל המשחק בבית שלנו ועם הקהל שלנו אנחנו רוצים לחזור לנצח אחרי המשחק בקריית שמונה. יש לנו את המטרות שלנו להמשיך לשחק כדורגל נהדר ומחויב ואנחנו שמחים שהקהל חזר ונקווה לשמח אותו".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון (רמזי ספורי), דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי