שי שצברג ירכוש 25 אחוז מהבעלות על הפועל תל אביב

שי שצברג, אמור היה להיות הבעלים החדש של הפועל ת"א | ארקדי ליטבין , אריאל שלום

זאב גרינברג סיכם על מכירת המניות ואיש העסקים יצטרף לאחים שרון ואיציק ניסנוב ולמאיר ובועז תושב: "הייתי חמש שנים וזה מספיק. אני לא מכיר אותו, קישרו בינינו ואני מאחל לו בהצלחה", אישר לספורט1. כל הפרטים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האחים שרון ואיציק ניסנוב, מאיר ובועז תושב וכעת גם שי שצברג הם בעלי הפועל תל אביב. הבוקר (שני) סיכם שצברג על רכישת 25 אחוז מהבעלות על המועדון והוא למעשה ייקח את החלק של זאב גרינברג, שמזה כחודש מנהל שיחות על מכירת המניות שלו לשצברג בתיווך בועז תושב.

על פי הסיכום בין הצדדים, לשצברג יש אופציה לרכוש גם את חלקם של מאיר ובועז תושב בעתיד. שצברג יקבל בנוסף לאלתר את קולם בכול החלטות הדירקטוריון ובהסכם קיים סעיף בו אם יהיה רוכש אשר יבקש לרכוש את כל מאת האחוזים מהמועדון, שצברג לא יוכל למנוע את המהלך. שצברג יעביר 2.4 מיליון שקל עבור האחוזים של גרינברג ובנוסף יעביר כספים לקופת המועדון שהשימוש בהם יהיה לעונה הבאה והלאה.

אחת הסיבות לעזיבה היא שלזאב גרינברג היו חילוקי דעות קשים עם שלושת הבעלים האחרים, דבר שהקשה על קבלת ההחלטות בחודשים האחרונים. כפי שפרסמנו אתמול, גרינברג היה הבעלים שעצר את הארכת חוזהו של ניר קלינגר בקבוצה.

שצברג, כמו שאר בעלי הקבוצה, הינו אוהד מושבע של הפועל תל אביב ואיש עסקים שלו חברות בין השאר בתחומי מדיה ונדל"ן. העסקה אמורה להיחתם ולהפוך רשמית עד תחילת השבוע הבא, לאחר שכל ראשי המועדון יתכנסו ויאשרו את ההסכם להעברת הבעלות.

שי שצברג | ארקדי ליטבין

זאב גרינברג אישר את הפרטים בשיחה עם ספורט1: "אני עוזב את הפועל תל אביב. מבחינתי הכול ייסגר כשהרוכש יחתום רשמית על החוזה. חמש שנים אני בהפועל תל אביב, זה מספיק. אמשיך להיות עם משפחתי אוהד של הפועל תל אביב. את הרוכש אני אפילו לא מכיר, קישרו בינינו ושיהיה לו בהצלחה".

שצברג מתכנן בין השאר לגייס שחקני עבר בתפקידים שונים לשדרה הניהולית ובמחלקת הנוער. "רוצים להחזיר את הפועל תל אביב להיות אדומה אדומה" אמר גורם המקורב לעסקה. תכנון נוסף של הבעלים החדשים, הוא להקים כמה מפעלי הנצחה לאוהדים המזוהים עם המועדון, כמו אריק איינשטיין ואלי ישראלי ז"ל.

בעלים חדש למועדון. שרון ניסנוב והמנכל"ית פרידמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי