בחיפה חשפו את סוד הקסם של בכר והסבירו למה רוקאביצה סופסל

במועדון שיבחו את המאמן אחרי ה-0:3 באשדוד: "לומד מהר ומגיב לטעויות - זו הגדולה שלו". על החלוץ: "דוניו התאים יותר לסגנון המשחק". וגם: עצירת הפנדל של ג'וש כהן והאם רודריגס יחזור מול ק"ש?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"זה משחק חשוב יותר אפילו ממשחק העונה", זאת ההרגשה עמה עלו שחקני מכבי חיפה למשחק מול מ.ס. אשדוד אמש (שני) שהוגדר בקרב גורמים במועדון כ'צומת דרכים' במאבק האליפות. גם המאמן ברק בכר הבין כמה חשובה ההכנה המנטלית לקראת המשחק בעיר הנמל, לאור ניצחונה של מכבי תל אביב שהגדיל את הפער לארבע נקודות, ואכן שחקניו בירוק עשו את העבודה עם ניצחון מרשים במיוחד של 0:3 באצטדיון הי"א.

"בכר הגיע מוכן ודרוך למשחק הזה" אמרו בחיפה והוסיפו: "לא פעם בכר לומד מהטעויות שלו ושל הקבוצה ויודע להגיב מהר. זאת הגדולה שלו". גם מבחינה מקצועית היה מדובר במבחן גדול עבור המאמן, שזכה לשבחים על מספר החלטות שהתגלו כבינגו, כמו שינוי המערך והצבתו של רמי גרשון במקום צ'רון שרי בהרכב. ההחלטה על החלפת המערך לשלושה בלמים התקבלה ביום המשחק, כאשר מטרתו של המאמן הייתה לתקוף דרך האגפים והוא אף דרש משחקני ההתקפה לבצע לחץ גבוה על שחקני ההגנה של אשדוד.

זו אחת הסיבות שבגללן גודסוויי דוניו פתח במקום ניקיטה רוקאביצה. אמנם האחרון הרגיש רגישות מסוימת ברגלו, אך הגנאי יותר התאים לסגנון המשחק שמכבי חיפה הציגה אמש. בכל מקרה במועדון סבורים כי העובדה שרוקאביצה לא עלה מהספסל אינה מצביעה על מגמה מסוימת במועדון: "אין לאף אחד מקום קבוע בהרכב ורק מי שטוב באימונים ויתאים לצוות המקצועי לכל משחק, ישחק", אמרו בחיפה.

גודסוויי דוניו | דני מרון

בעקבות הניצחון המרשים לא מעט שחקנים זכו לשבחים ובראשם עומר אצילי, שכבש צמד ראשון בליגה במדי הירוקים: "אצילי תורם לא רק בשערים ובישולים, אלא גם בלחץ ועבודת הגנה", ציינו בקבוצה. אגב אצילי ספג צהוב חמישי וייעדר מרבע גמר גביע המדינה מול הפועל עפולה.

חוץ משחקן הכנף, גם השוער ג'וש כהן זכה למחמאות גדולות לאחר שעצר את הפנדל השלישי שלו העונה, הפעם לרועי גורדנה, שהיה יכול לאזן את התוצאה ל-1:1 בדקה ה-35.  "יכול להיות שזאת הצלת העונה ואולי אפילו הצלת האליפות. מי יודע איך המשחק היה נגמר אם זה היה נכנס", הודו בכרמל.

עומר אצילי חוגג | דני מרון

גם רמי גרשון המשיך לקבל שבחים מהצוות המקצועי והניהולי, ונראה שהבלם עושה קאמבק מרשים לאחרונה. גרשון עצמו אמר: "אני שמח על התוצאה. החברה הראו המון אחריות והיה לנו חשוב לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

כעת בחיפה יחלו בהכנות למשחק בשבת מול קריית שמונה (20:25, שידור ישיר בספורט1) כאשר המוליכה מכבי תל אביב תפגוש את אשדוד רק ביום ראשון, לכן תהיה הזדמנות לירוקים לעלות שוב למקום הראשון באופן זמני במקרה של ניצחון. הקשר חוסה רודריגס ינסה לחזור לאימונים במטרה להיות כשיר בשבת.

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי