דיווח: רומא עוקבת אחרי ליאל עבדה

ליאל עבדה | אודי ציטיאט

בדרך למעבר ענק? באיטליה טוענים כי הג'אלורוסי, אליהם עבר בתחילת העונה סוף פודגוראנו ממכבי חיפה, שמים את עיניהם על כוכב מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

ליאל עבדה פרץ לחיינו בסערה העונה. אמנם מי שעוקב אחרי הליגה הלאומית ראה אותו מלהטט כבר בעונה הקודמת ועוזר למכבי פתח תקווה לשוב לליגה הבכירה, אך ההתקדמות המטאורית שעשה העונה לא משאירה אף אחד אדיש.

כוכב המלאבסים, בסך הכל בן 19, נראה כמו אחד הכישרונות הכי גדולים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, זומן כבר לסגל נבחרת ישראל הבוגרת וב-29 הופעות העונה בליגה כבש עשרה שערים והוסיף ארבעה בישולים.

זה כבר די ברור שהוא יהיה האקזיט הבא של אבי לוזון אחרי מכירת מנור סולומון לשחטאר דונייצק בינואר 2019, ורק בחלון ההעברות האחרון הוא לא היה רחוק ממעבר לדינמו קייב. כעת, קבוצה חדשה נכנסת לבורסת השמות – רומא.

ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג | אודי ציטיאט

באתר "לה רומא" האיטלקי דווח כי הג'אלורוסי, בהנהגת המנהל המקצועי טיאגו פינטו, עוקבים אחרי מספר שחקנים צעירים מבטיחים – ועבדה הוא אחד מהם. "המשימה של טיאגו פינטו בקיץ היא הגדלת התחרות על ההרכב מבלי להגדיל את העלויות", נכתב בדיווח.

יצוין כי רומא כבר נכנסה לשוק הישראלי בקיץ שעבר, כאשר החתימה את סוף פודגוראנו ממכבי חיפה. שחקן הכנף משחק בקבוצת הנוער של המועדון, אך נכלל העונה תשע פעמים בסגל הקבוצה הבוגרת בליגה האיטלקית, ישב על הספסל במשך 90 דקות וטרם ערך בכורה בקבוצה הראשונה.

סוף פודגוראנו במדי רומא עד גיל 19 | הטוויטר הרשמי של רומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי