עסקת מיכה: באר שבע צפויה לשלם פיצוי של כ-100 אלף יורו

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images)

על פי ההערכות, שחקן אנורתוזיס אמור להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה בבירת הנגב. וגם: שגיב יחזקאל חזר. לואי טאהא נטש את האימון, אך צפוי להיות כשיר למשחק החשוב נגד מכבי פתח תקווה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לראשונה מאז המשחק בקריית שמונה, בהפועל באר שבע החלו הבוקר (שלישי) בהכנות למשחק החשוב מול מכבי פתח תקוה (שבת החל מ-18:30, ישיר בספורט3). הפסד, יודעים במועדון, יגמור את העונה עבור החבורה של רוני לוי. ניצחון – והקבוצה חזק בתמונה במאבק על המקום הרביעי (אם מכבי חיפה לא תמעד מול קריית שמונה, היא תעפיל לשם בתום המחזור הקרוב).

לואי טאהא שהוחלף בעקבות סחרחורות שהרגיש במהלך המשחק בק"ש, נבדק אתמול. כל הבדיקות שערך תקינות. השחקן סבל מיובש בעיניים ונדרש לקבל טיפול מתאים. היום, השחקן החל את האימון אך נטש אותו והתבקש לנוח. מחר הוא אמור לחזור לאימונים. אחרי שלא התאמן מאז סוף השבוע, שגיב יחזקאל חזר לכר הדשא וערך אתמול אימון אישי. היום הוא ערך אימון מלא אמור להצטרף להכנות של הקבוצה ולשחק מול מכבי פתח תקוה.

במועדון החליטו להתחיל במגעים עם אנורתוזיס לגבי דור מיכה. "העובדה שאלונה מוכנה לשלם לו את החוזה שהוא רוצה כדי שיגיע, לא אומרת שיש סיכום מול הקפריסאים", אמר מקורב לעסקה אתמול. כעת, באר שבע תציע לאנורתוזיס, בה רוני לוי אימן בעבר, פיצוי כדי להתחיל רשמית במגעים עוד לפני שהעונה מסתיימת. 

במסגרת המגעים בין הצדדים צפויה באר שבע לשלם פיצוי של כ-100 אלף יורו. מיכה עצמו אמור להרוויח, כך על פי ההערכות, כ-250 אלף יורו לעונה. במועדון עקבו גם אתמול אחר שחקן הכנף של רעננה, פיטר אולוולה, שהיה מעורב בחלק מהשערים בניצחון על עכו.

דור מיכה
דור מיכה | אנורתוסיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי