חושבת קדימה: מכלוף ופדידה עשויים להצטרף להפועל חיפה

בעקבות הכישלון המקצועי, בכרמל צפויים לבצע שינויים רבים בסגל ושמם של בלם וקשר כפר סבא כבר עלה, כשההנחה היא שהשניים לא יישארו בקבוצה מהשרון לאחר שזו תרד ללאומית. ברסקי גמר את העונה?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יואב כץ הצהיר לאחרונה שהוא לא עוסק בבניית הסגל לעונה הבאה, שכן הפועל חיפה טרם הבטיחה באופן רשמי את הישארותה בליגת העל, אולם כבר עכשיו ברור כי יהיו לא מעט שינויים בסגל ולספורט1 נודע היום (רביעי) כי המועדון מהכרמל סימן שני שחקנים שעשויים להצטרף.

מדובר בטל מכלוף ועומר פדידה מהפועל כפר סבא, שאינם צפויים להישאר בעונה הבאה וזאת בעקבות הירידה המסתמנת לליגה הלאומית. כידוע, הבלם והקשר התאמנו תחת אלישע לוי בקדנציה הקצרה שלו במועדון מהשרון וכעת השניים עשויים לחבור אליו בשורות הפועל חיפה.

בתוך כך, בהפועל חיפה מקווים להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול על הפועל תל אביב בבלומפילד ומאמינים שהקבוצה תעשה את העבודה גם במשחק הביתי הקרוב מול הפועל חדרה (ראשון ב-19:00), בידיעה ששלוש נקודות עשויות לקרב את הקבוצה להישארות בליגת העל.

טל מכלוף | מאור אלקסלסי

מביינה מקצועית, הפועל חיפה ממשיכה לסבול ממכת פציעות, כשאתמול התלונן רוסלן ברסקי על כאבים בשרירי הבטן ועבר סדרת בדיקות. על פי הערכה ראשונית, נראה שהקשר ייעדר כשלושה השבועות וקיימת אפשרות שהוא סיים את העונה. באשר למיקי סירושטיין, שחזר השבוע מהיעדרות בת כחודש, הבלם סובל מרגישות בשריר וככל הנראה לא יעמוד לרשות לוי מול חדרה. השניים מצטרפים לרשימה ארוכה שכוללת את גיא משפתי, עידו שחר, נס זמיר וקייס גאנם.

בנושא אחר, עדן בן בסט ושחקן קבוצת הנוער עילאי אברהם הניחו זר בשם המועדון באנדרטת הנופלים בקרית חיים בטקס טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי