אופק נפרד מאורלי אופיר ז"ל: "לא חשבתי שלא אראה אותה יותר"

אורלי אופיר ז"ל
אורלי אופיר ז"ל | מכבי חיפה

שוער מכבי חיפה על חברתו לספסל הלימודים, שנרצחה בפיגוע הנוראי במסעדת מצה ב-2002: "אופיר ישבה לידי יום יום בבית הספר, היינו נפגשים מידי פעם בקצף והיינו מתרפקים על הקבוצה של אברם גרנט"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במסגרת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, גיל אופק, שוער מכבי חיפה, נפרד היום (רביעי) מאורלי אופיר ז"ל, חברתו לספסל הלימודים ושחקנית קבוצת הנערות של המועדון, שנרצחה בפיגוע שהתרחש במסעדת מצה בעיר ב-31 במרץ 2002 ובו נרצחו 16 ישראלים.

אופק הנרגש סיפר: "בתחילת כתה ט', המורה שלי בעירוני ה' סידר את הישיבה על פי רשימה של שמות המשפחה. השם שלי אופק והשם שלה אופיר, וכך יצא שאורלי אופיר ישבה לידי יום יום.

"אורלי שיחקה בקבוצת הנערות של מכבי חיפה ואני הייתי אז בנערים. היינו נפגשים מדי פעם בקצף וביום ראשון הייתה לנו את השיחה הקבועה על מה עשתה אתמול הקבוצה הבוגרת.

גיל אופק
גיל אופק | מאור אלקסלסי

"זאת הייתה עונת האליפות השנייה של אברם גרנט וברוך השם היו לנו כל כך הרבה רגעי התרפקות על הקבוצה. כשיצאנו לחופשה הפסח ההיא, לא חשבתי שלא אראה אותה יותר.

"בחול המועד היא ישבה עם אמא שלה והאחיות שלה במסעדת מצה. מחבל מתאבד נכנס והתפוצץ. אורלי נפצעה בבטן ועוד הספיקה להגיע לבית החולים, שם היא נפטרה על שולחן הניתוחים.

"חלק מפעילות ההנצחה של אורלי הייתה במסגרת המועדון ובנוסף המשפחה הקימה לזכרה מגרש כדורגל ברוממה הישנה, שבכניסה אליו יש פסל גדול של כדור כדורגל מפונצ'ר".

"יהי זכרה ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי