הפתרון של בית"ר? חוגג רוצה שכר נמוך ופרמיות גבוהות לשחקנים

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

בבירה מרגישים שאם ישנו את הדרך בחוזים החדשים יקבלו תוצאות אחרות מהשחקנים ומבינים: "לא יהיה קל למנות מאמן זר, ידרוש החלפת צוות שלהם ומהפכה בסגל". בקרוב תיערך פגישה עם ורד, דגני יפתח מול בני יהודה בשני?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נשמעים מיואשים בשבועות האחרונים מהמצב אליו נקלעה הקבוצה. זה התחיל במחשבות על מאמן זר, בהחלטה לשחרר את רוב הזרים וישראלים בכירים וכעת מתלבטים משה חוגג ואלי אוחנה איך אפשר לגרום לשחקנים להבין שהם משחקים על העתיד שלהם במועדון. אחד הרעיונות שעלו בשיחות היה מעבר למדיניות של תשלום אחוזי פרמיות ותמריצים גבוהים יותר בחוזים החדשים, כששכר הבסיס יקטן משמעותית.

דוגמה טובה לאחת משיטות התמריצים מופיעה בחוזים עליהם חתמו חנן ממן, שבינתיים עזב, ושל אלירן עטר. בניגוד לחוזה שלהם, שהותנה במספר מינימלי של שערים (16) כתנאי לחוזה חדש, בבית"ר רוצים ליצור מצב כי החוזים החדשים יהיו בנויים על נקודות והישגים ולא רק על שערים.

על המצב הרע בקבוצה יכולות להעיד האסיפות של יוסי מזרחי. בימים האחרונים המאמן עוצר שוב ושוב את האימון, מנסה להסביר לשחקנים מה הוא מבקש, אבל נשמע שגם הוא מחכה שהעונה תסתיים. אחד מאנשי בית"ר אמר אתמול, ספק בציניות: "אחרי המימונה, יוסי אמר שהשחקנים אכלו יותר מדי. נקווה שלא נשמע דברים דומים אחרי בני יהודה בעקבות חגיגות יום העצמאות". אגב, השחקנים התבקשו עוד לפני החג להקפיד על תזונה נכונה.

יוסי מזרחי | בית"ר ירושלים, רשמי

דוגמה טובה למצב אפשר למצוא בקלות גם מחוץ למערכת. לאחרונה, כאשר הועברו לחוגג ואוחנה מספר שמות של מאמנים זרים באמצעות סוכנים, אחד מהם צפה במשחקה האחרון של הקבוצה כדי להבין האם הוא רוצה בכלל להגיע לישראל. "אני לא מבין, זאת קבוצת צמרת בישראל?", שאל. "איך בונים קבוצה כל כך לא מאוזנת? אלה השחקנים שהביאו?". כשהסוכן הנהן, המאמן ענה: "אני לא בטוח שכדאי לי לצאת להרפתקה הזאת. צריך להחליף שם את כל הקבוצה". במועדון מבינים משיחות עם סוכנים כי כל מאמן שיגיע ירצה צוות משלו וחריש עמוק בסגל. לכן, אופציית מאמן ישראלי עדיין קיימת כשבמועדון ממתינים לראות אילו מאמנים יפלטו החוצה מהקבוצות שלהם.

במקביל, בית"ר ממשיכה במגעים מול עידן ורד. בימים הקרובים צפויה פגישה נוספת עם אבי נמני בנטרה לסגור את הקצוות בעסקה ולחתום לשנתיים. הקפטן, שמסמל את העונה שעוברת על בית"ר, נשמע מיואש מהמצב ואמר בעצמו לא פעם לאנשי המועדון: "כולם כאן צריכים לשלם מחיר, כולל אני". ורד לוקח בצורה קשה את המצב וזאת אולי הסיבה הטובה ביותר לרצון של חוגג לראות אותו ממשיך. בשיחה עם נימני ינסו הצדדים לקדם גם את נושא אלירן עטר. חוגג יציע גם חוזה לשנתיים בסכום נמוך יותר. לעטר, כפי שכבר פרסמנו, מחכות הפועל באר שבע ובני יהודה, במקרה שתישאר בליגה כמובן.

לגבי עמדת המאמן, עדיין אין חדש. משה חוגג היה רוצה לראות את רוברט פרוסינצ'קי על הקווים, אך העלויות שלו יקרות. במקביל, במועדון עוקבים אחר מאמנים שמסיימים חוזה בעונה הבאה ורוצים לראות מי מהם יהיה פנוי בקיץ. בינתיים, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מול בני יהודה ביום שני (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). אוראל דגני יפתח בכפוף למצבו הרפואי. היום הבלם ינסה להתאמן ואם ישלים אימון מלא סביר שיעלה ב-11 לצד אופיר קריאף.

עידן ורד | דני מרון

בתוך כך, בדומה לשאר קבוצות הליגה, בית"ר הודיעה הבוקר כי בעקבות הסרת המגבלות, תתאפשר כניסת ילדים ליציעים. כך זה יקרה: ילדים עד גיל 18 ישלמו עלות בדיקה בלבד (70 ש"ח) ויזכו להיכנס למשחק ללא תשלום נוסף. מבוגרים הנדרשים לבדיקה ישלמו את עלות הבדיקה וירכשו כרטיס. בדיקת הקורונה המהירה תתקיים בהרשמה מראש, על ידי צוות איכילוב-וול בצמוד לקופות ביציע המערבי (ההרשמה לבדיקות תיסגר ביום ראשון בשעה 20:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי