שחקני סכנין דרוכים לכפ"ס: "המשחק שיכריע את גורל ההישארות"

שחקני בני סכנין | אריאל שלום

במועדון מייחסים חשיבות רבה לקרב בשבת מול נועלת הטבלה, בתקווה להבטיח עונה נוספת בליגת העל. שחקן שיתף: "כל דבר חוץ מניצחון יסבך אותנו". כיאל יחליף את גנאים, עתיד עטאא ג'אבר יוכרע בסיום העונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מאבקי הירידה רותחים מתמיד, ומחר (שבת) יילכו צעד נוסף קדימה. בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את הפועל כפר סבא, שנראה ששום דבר כבר לא יציל אותה מנשירה ללאומית, והמשחק סומן על ידי ראשי המועדון כמשמעותי ביותר במאבק ההישארות.

בסכנין קיוו לעשות את העבודה בשבוע שעבר, אבל סיימו ב-1:1 דרמטי מול בני יהודה, וכעת הם רחוקים חמש נקודות מהקו האדום, זאת כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון. מחר, מול נועלת הטבלה, המטרה היא ברורה והיא אחת – צבירת שלוש נקודות.

שרון מימר שוחח עם השחקנים ועודד אותם על המשחק האחרון בשבת מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס. מאמן סכנין דרש לשמור על דריכות ולא לספוג שערים בדקות הסיום, כפי שקרה בהתמודדות מול בני יהודה. גם השחקנים מבינים את חשיבות הקרב הקרוב מול כפ"ס ושחקן סיפר: "זה המשחק שיכריע את גורל ההישארות. אם ננצח נוכל כבר לחשוב קצת על העונה הבאה, אבל כל תוצאה אחרת תסבך אותנו".

שרון מימר | אדריאן הרבשטיין

מימר לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב. הוא יקבל בחזרה את בירם כיאל, אך יחסר את איהאב גנאים, שהפך לאחד השחקנים המרכזיים במשחקים האחרונים. התקווה היא להבטיח הישארות מהר ככל הניתן ולאחר מכן להתחיל לעבוד על העונה הבאה. אחד מהשחקנים שעתידם לוט בערפל הוא עטאא ג'אבר, שאמנם זוכה לאחרונה למקום בהרכב, אך בקבוצה יש כאלה שחושבים שצריך להביא שחקן עם מספרים גבוהים יותר, שכן ג'אבר כבש העונה פעם אחת בלבד ולא בישל אף שער.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, לוקאס ספנדלהופר, מרון גנטוס, חגי גולדנברג, בירם כיאל, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, איסמעיל ריאן, אוסאמה חלאילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי