קלינגר: "לקחנו קשה את ההפסד, כל משחק עכשיו הוא חיים ומוות"

מאמן הפועל ת"א הביע את אכזבתו מההפסד להפועל חיפה במחזור האחרון. האדומים יתארחו אצל נתניה (שבת, 17:45, ספורט1), אבו עביד יחזור ויחליף את שלמה: "העוגן שלנו". בואטנג צפוי להחליף את אליאס, בן ביטון בספק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תתארח מחר (שבת החל מ-17:45, ישיר בספורט1) אצל מכבי נתניה ותקווה להשיג שלוש נקודות שירחיקו אותה מהקו האדום. ערב המחזור ה-29 בפלייאוף התחתון, האדומים רחוקים רק ארבע נקודות מבני יהודה שניצבת במקום שמוביל לליגת הלאומית. עם זאת, האדומים ישאבו עידוד מכך ששני הביקורים האחרונים שלהם אצל הקבוצה מהשרון הסתיימו בניצחונות, 0:1 בליגה ו-1:3 בגביע. במשחק שנערך בבלומפילד, הקבוצות נפרדו ב-0:0.

"נתניה נמצאת בכושר הטוב ביותר מבין קבוצות הפלייאוף התחתון והיא מגיעה למשחק נגדנו אחרי שני ניצחונות, אבל אנחנו רוצים להשאיר בליגה וצריכים את הנקודות. השארנו את ההפסד המביך להפועל חיפה מאחור וכולנו עם הפנים קדימה, מרוכזים ודרוכים לקראת ההתמודדות מחר", אמר הבוקר גורם בהפועל תל אביב ולמעשה הבהיר כי לאדומים מצפה משימה לא פשוטה.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה – חמישה משחקים פאחרונים בפלייאוף התחתון. ברור לנו שכל משחק עבורנו הוא משחק של חיים ומוות בקונוטציה הספורטיבית וככה אנחנו מתייחסים לזה. השחקנים נראים דרוכים, האווירה הייתה באמת אווירה חמה השבוע. לקחנו קשה את ההפסד להפועל חיפה ואנחנו מגיעים למשחק סופר קשה, אבל יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ואיך אנחנו מתכוונים לשחק במשחק הזה. כמה שפחות לדבר יותר טוב, אלא לעשות במגרש".

ניר קלינגר | דני מרון

איאד אבו עביד הוסיף: "אנחנו יוצאים מחר למשחק חוץ קשה נגד מכבי נתניה. ננסה לתקן את מה שעשינו נגד הפועל חיפה, אכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו. המשחק מחר חשוב מאוד למצב שלנו בטבלה. נבוא בשביל לקחת את הנקודות".

ניר קלינגר ייאלץ להסתדר ללא שי אליאס המוצהב, כשנראה שעמנואל בואטנג יחליפו בקישור. מי שכן יעמוד לרשות המאמן הוא אבו עביד שסיים לרצות עונש הרחקה ויתפוס את מקומו של רז שלמה בהגנה. "איאד הוא העוגן במרכז ההגנה שלנו, כולם ראו שחסרונו הורגש מול הפועל חיפה", החמיאו בסביבת השחקנים. ומה קורה עם בן ביטון? המגן נחוש לשחק למרות הפציעה במפשעה, אבל ההחלטה לגביו תתקבל רק לפני המשחק. ניב סרדל יחליפו במידת הצורך.

דן איינבינדר התגבר על מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, התאמן וצפוי לשחק. בהתקפה, קלינגר מתלבט בין שלומי אזולאי לרז שטיין, כאשר גם גיל יצחק נמצא בתמונת ההרכב. באשר לאדי גוטליב, שלא שיחק מאז פברואר, הבלם החלים מפציעה ועשוי לקבל מחר דקות וזאת מתוך כוונה להעניק לו יותר דקות ברבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע מול הפועל כפר שלם.

בן ביטון | אריאל שלום

ומה קורה בגזרת הבעלים החדש של הפועל תל אביב? כידוע, איש העסקים שי שצברג אמור לרכוש את חלקו של זאב גרינברג והוא ממשיך בבדיקות ההתחייבויות של הבעלים היוצא לגורמים שונים כולל בנקים, כשרק לאחר מכן הנושא צפוי לתפוס תאוצה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל (בן ביטון), סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דניר גרופר, דן איינבינדר, עמנואל בואטנג (שי אייזן), עומרי אלטמן, לידור כהן, אושר דוידה, רז שטיין (שלומי אזולאי).

שי שצברג | ארקדי ליטבין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי