רוקאביצה צפוי להיעדר מול ק"ש, גרשון ואשכנזי בתמונת ההרכב

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

אוהדי מכבי חיפה רכשו כמעט את כל הכרטיסים למשחק בשבת (החל מ-20:25, ישיר בספורט1). החלוץ לא כשיר, ההחלטה לגבי רודריגס תתקבל מחר. בכר: "המאבק צמוד, כל משחק הופך להיות יותר חשוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מול קריית שמונה מחר (שבת, החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) ונראה שהמאמן ברק בכר עדיין מתלבט לגבי ההרכב עמו יעלה לקרב, שעשוי לעלות את קבוצתו זמנית למקום הראשון על חשבון מכבי תל אביב, שתשחק רק ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד.

בפני המאמן ניצבות מספר התלבטויות מקצועיות, חלקן קשורות גם לפציעות והוא שמר את הקלפים צמוד לחזה ותרגל שני מערכים באימון המסכם. חוסה רודריגס, שנפצע לפני משחק העונה מול מכבי ת"א ולא שותף מול אשדוד במחזור האחרון, ערך אימון מלא. בכל זאת, הירוקים לא רוצים לסכן אותו וההחלטה לגבי שיתופו תתקבל רק מחר לקראת המשחק.

לעומת רודריגס, ניקיטה רוקאביצה לא הצליח להשלים אימון מלא בשל פציעתו בגיד האכילס. במחזור הקודם מול אשדוד החלוץ האוסטרלי ישב על הספסל במשך 90 דקות, וככל הנראה הוא יישאר מחוץ לסגל וגודסוויי דוניו ימשיך בחוד בכל מקרה. עומר אצילי ודולב חזיזה יעלו אף הם בהרכב. כמו כן, מסתמן שבכר ימשיך עם מערך שלושת הבלמים, כך שרמי גרשון יפתח בהגנה וצ'רון שרי ימתין שוב על הספסל. בקישור, יובל אשכנזי זוכה לעדיפות על פני מוחמד אבו פאני.

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

"כולם מבינים את חשיבות המשחק", אמר שחקן במכבי חיפה. "אסור לנו לאבד עוד נקודות, בטח לא בבית שלנו, וזה לא משנה מי היריבה שבאה לשחק מולנו". נכון לאתמול, למעלה מ-8,000 כרטיסים נמכרו למשחק וההערכה היא שבשעות הקרובות כל הכרטיסים ייגמרו ולראשונה העונה – סמי עופר יהיה מלא ב-30% מתכולתו.

בכר דיבר לקראת המשחק הקרוב והתייחס גם לניצחון האחרון על מ.ס אשדוד: "זה היה ניצחון מאוד חשוב ומאוד עוצמתי. לשחק באשדוד כמו ששיחקנו ולגרום להם לראות ככה – זה מראה על עוצמה גדולה של השחקנים. הם באו ועשו את מה שהיו צריכים לעשות. החכמה תהיה להמשיך את מחר".

מאבק האליפות: "זה צמוד ובגלל זה כל משחק הופך להיות יותר חשוב. אנחנו כבר בעיצומו של הפלייאוף ולכן אנחנו מבינים את החשיבות של המשחק נגד קריית שמונה, שתבוא די משוחרר. זו קבוצה שמשחקת כדורגל עם שחקנים מסוכנים ומהירים. נצטרך להיות מוכנים אליה".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון (צ'רון שרי), בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (מוחמד אבו פאני), דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי