בן שמעון: "ראינו דברים שאנחנו לא רוצים לראות במשחק נגד מכבי חיפה"

רן בן שמעון | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד דיבר על היכולת בתבוסה מול הירוקים והתייחס לקרב מול מכבי ת"א בראשון: "שבוע מאוד קריטי, סומך על הקבוצה". ג'ראפי: "באים לנצח". אוואני ובאיו חזרו לאימונים אך עדיין לא ברור האם ייכללו בסגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד מנסה להתאושש מההפסד 3:0 למכבי חיפה באצטדיון הי"א בתחילת השבוע, והיא צריכה להתאושש ממנו עם משחק קשה במיוחד – מכבי תל אביב בבלומפילד ביום ראשון. כל זאת כאשר שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי, שתי הקבוצות תיפגשנה שוב באצטדיון הי"א לקרב במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

רן בן שמעון ושחקניו נערכים לקרב מול האלופה, אך יחסרו מספר שחקנים משמעותיים. שלומי אזולאי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר לפחות משלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה. לדין דוד שבר בבוהן ברגל, וגיל כהן עם קרע ברצועת הברך.

הצוות המקצועי והרפואי מנסה להכשיר את טימותי אוואני, שנעדר למעלה מחודש בעקבות מתיחה בשריר הירך, וכמו כן גם את פאהד באיו, שלא שיחק בשלושת השבועות האחרונים. השניים כבר חזרו לאימונים, ורק מחר, בתום האימון המסכם, יוחלט האם ייכללו בסגל.

רמזי ספורי, שלומי אזולאי | דני מרון

המאמן רן בן שמעון דיבר לקראת המשחק הקרוב ואמר: "במשחק הקודם, בפעם הראשונה בעונה, ראינו אצלנו דברים שאנחנו לא רוצים לראות אותם וזה קצת מערער. לא יעזור כלום בסופו של דבר, אני כל כך סומך על הקבוצה הזו שתדע לעשות ולבחור את הדברים הנכונים, שנדע מהר מאוד לבקר את עצמנו נכון, לחזור לדברים שליוו אותנו לאורך כל העונה ולהיות מהר אותה קבוצה יוצאת מן הכלל וסוחפת שמשחקת כדורגל טוב".

האם למשחק הקרוב תהיה השפעה על משחק הגביע: "לכל דבר יש השפעה. בסופו של דבר, אנחנו יודעים שבגדול יש לנו שבוע מאוד קריטי לעונה. מצד שני, אנחנו יודעים איך להתרכז במשימות הקרובות שלנו. משימה-משימה. המשחק בליגה חשוב לנו מאוד, נבוא מוכנים. לא יהיה פה באף מקום במועדון החלטה לוותר על משהו. בכל מקום שנלך, נשתדל להיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים".

השוער יואב ג'ראפי הוסיף: "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. זה משחק קשה, בפלייאוף אין משחקים קלים. אנחנו באים במטרה לנצח ורוצים להשיג את המטרות. אנחנו עוד לא מסתכלים לכיוון הגביע, אלא רק על המשחק הקרוב. נעבור אותו בעזרת ה' ואחר כך נחשוב על הגביע".

יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי