אינברום צפוי לפתוח מול ב"ש, לוזון: "כולם מבינים את חשיבות המשחק"

אור אינברום | אריאל שלום

חלוץ מכבי פ"ת יקבל קרדיט במשחק החשוב מול הקבוצה של רוני לוי בשבת (18:30, ישיר בספורט3). מאמן המלאבסים: "קרב ישיר על המקום באירופה". ינקו: "באים לתת הכל כדי לנצח". חדידה ייעדר

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה פתחה את השבוע בהפסד למכבי תל אביב, הפסד במשחק בו ניצחון מפתיע מול האלופה היה מבסס את המלאבסים במקום הרביעי, אך מחר (שבת, החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3) הם יקבלו הזדמנות נוספת לעשות זאת, כאשר יארחו את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה.

אם מכבי פ"ת תצליח לצבור שלוש נקודות היא תפתח זמנית פער של ארבע נקודות מקריית שמונה שבמקום החמישי, ותפגוש את מכבי חיפה מאוחר יותר (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1). גם מאמן המלאבסים, גיא לוזון, הסביר כמה המפגש מול ב"ש ואמר: "זה קרב ישיר על המקום באירופה. אין מישהו במועדון שלא מבין את חשיבות המשחק ואנחנו נערכים בהתאם".

השוער, אריק ינקו, שנמצא בתקופה מצוינת, דיבר גם הוא לקראתך המשחק וסיפר: "זה משחק חשוב בשבילנו על המקום באירופה והמקום הרביעי. אנחנו באים לתת את הכל כדי לנצח את המשחק".

גיא לוזון | אריאל שלום

מבחינה מקצועית, לוזון לא תרגל את ההרכב. המאמן הרבה לבצע החלפות ותרגולי משחקונים, ככל הנראה מתוך רצון לבלבל את היערכות היריבה. כזכור, ארמנדו קופר ימשיך לרצות עונש השעיה. מי שכן יחזור מעונש הרחקה בעקבות צהובים הוא תומר לוי. גיא חדידה שוב סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ויעבור צילום ביום ראשון, כאשר בכל אופן הוא לא צפוי להיכלל מחר בסגל.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, ירדן כהן, איתן אזולאי, ארד בר, נאור סבג, ליאל עבדה, אור אינברום, אבדיאל ארויו (מורגן פרייר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי