שיר צדק צפוי לפתוח על הספסל, אטוולד: "תמיד יש לחץ, נבוא לנצח"

הבלם שב מהרחקה, אך היכולת הטובה שהציג ואן דר קאפ צפויה להשאיר אותו במרכז ההגנה מול הפועל ת"א (שבת החל מ-17:45, ספורט1). שדה התאמן ואמור לפתוח. המאמן: "הולך להיות קשה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון היקר בשבוע שעבר על ביתר ירושלים, מכבי נתניה תנסה להמשיך מחר (שבת) במומנטום החיובי ולהתבסס במקום השביעי בטבלה כשתארח בביתה את הפועל תל אביב (החל מ-17:45, ישיר בספורט1), אותה היא לא הצליחה לנצח העונה (שני הפסדים ביתיים ותיקו בבלומפילד).

"שיחקנו טוב בהרבה משחקים העונה אבל במשחקים האחרונים הצלחנו לשמור על שער נקי, וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. הפועל תל אביב לא יאפשרו לנו הרבה מצבים, הולך להיות משחק קשה אבל אנחנו רוצים להמשיך באותה הדרך ובאותו המומנטום", התייחס המאמן ריימונד אטוולד למפגש הקרוב.
 
הניצחון על בית"ר והמשך המומנטום: "לא שמתי לב שהיה עלינו לחץ שונה מאשר בכל משחק ליגה אחר. אנחנו תמיד מתמודדים עם לחץ. האוהדים, כמוני, רוצים לנצח כל משחק. אנחנו בתהליך טוב שממשיך עם ההתקדמות של השחקנים. אנחנו מרוצים משני המשחקים האחרונים אבל הלחץ תמיד שם. אנחנו הקבוצה הצעירה בליגה, ולכן סבלנו מעט מעליות וירידות. נבוא לנצח את המשחק".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מבחינה מקצועית, אטוולד יקבל בחזרה לסגל את שיר צדק שחוזר מעונש הרחקה, אך נראה כי היכולת הטובה של קליאן ואן דר קאפ במשחק האחרון תותיר אותו בהרכב. יובל שדה סבל מרגישות בשריר האחורי אך התאמן באופן מלא וצפוי לפתוח, כשבמידה ולא אביב אברהם נמצא בכוננות. שאר ההרכב צפוי להיות זהה לזה שניצח את ביתר ירושלים בשבת שעברה.

הרכב משוער, מכבי נתניה: רז כרמי, כארם ג'אבר, אלמוג כהן, קליאן ואן דר קאפ, רותם קלר, עומרי גנדלמן, יובל שדה (אביב אברהם), גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, חן עזרא, פרננד גורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי