בן שמעון תרגל מערך התקפי: "לא נסתגר בבלומפילד נגד מכבי ת"א"

במ.ס אשדוד מנסים לאושש את השחקנים אחרי ה-3:0 למכבי חיפה ונערכים לשני המפגשים תוך שלושה ימים נגד האלופה. בן הרוש ואוואני בתמונת ההרכב, ספורי עשוי לעלות בחוד לאור היעדרותם של אזולאי ודוד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ההפסד שספגה מ.ס אשדוד בתחילת השבוע למכבי חיפה, 3:0 ביתי מהדהד במהלכו גם איבדה הקבוצה את דין דוד ושלומי אזולאי שנפצעו, עדיין יושב חזק על שחקני הקבוצה והצוות המקצועי בראשות המאמן רן בן שמעון. משריקת הסיום ועד רגע זה פועלים בקבוצה כדי להוריד מגב השחקנים את אותו הפסד לירוקים וכל זאת לקראת שני משחקים קריטיים נגד מכבי תל אביב, מחר בבלומפילד במסגרת הליגה (ראשון, 20:30) וביום רביעי בי"א באשדוד.

כידוע, אשדוד נמצאת במקום השלישי המוביל בסיום העונה לאירופה ולזכותה פער של 5 נקודות ממכבי פתח תקווה שבמקום הרביעי. מכת הפציעות בקבוצה רחבה וכוללת את הבלם גילי כהן עם קרע חלקי ברצועת הברך ואותו עשוי להחליף טימותי אוואני שחזר להתאמן ממתיחה בשריר הירך. ההתלבטות של בן שמעון היא אם לשחק מחר עם שלושה בלמים ולצרף להרכב גם את עומרי בן הרוש ששיחק נגד מכבי חיפה, לצדו של ננאד סבטקוביץ'.

הפציעה המשמעותית מקצועית היא של הקשר שלומי אזולאי אשר מתח את שריר הירך האחורי וסובל מקרע קטן. אזולאי יעדר משלושת משחקיה הקרובים של הקבוצה וכאמור השחקן הנוסף שנפצע נגד מכבי חיפה ויחסר מחר הוא החלוץ דין דוד ששבר את אצבע רגלו ויעדר משני המשחקים הבאים. באימוני הימים האחרונים תורגל מערך התקפי אותו מציגה הקבוצה לאורך כול העונה. "לא נגיע לבלומפילד להסתגר, נשחק את הכדורגל שלנו נגד כל קבוצה ובכל מגרש".

אוואני מול שכטר. ישוב להרכב? | אריאל שלום

בהיעדרו של אזולאי, רועי גורדנה שסוחב שמונה כרטיסים צהובים אמור להנהיג את הקבוצה. הוא לא היחיד שיצטרך להיזהר מכרטיס צהוב, כי ארבעה צהובים יש גם למוסא בגיוקו, טום בן זקן ומוחמד כנעאן כל אחד מהרשימה שיצבור את הכרטיס הצהוב הנוסף, יוכל לשחק ברביעי בגביע המדינה נגד מכבי תל אביב ויחמיץ את משחק הליגה נגד מכבי פתח תקווה, מה שעשוי להפוך לקרב מכריע על המקום השלישי.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני (עומרי בן הרוש), מונטרי קמאהני, פירס אבו עקל, רועי גורדנה, מוסא בגיוקו , יעקב בריהון, חמודי כנעאן, רמזי ספורי.

גורדנה. יצטרך להוביל ולהיזהר מצהוב תשיעי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי