קלינגר: "אני עוד לא חוגג". חשש שאלטמן גמר את העונה

קפטן הפועל ת"א שהחמיץ פנדל מול נתניה, ייבדק לאחר שנפגע בקרסול. המאמן האדום לאחר הניצחון: "לא פחות מ-37 נקודות יספיקו להישארות". אטוולד ביקר את השופטים: "אני נדהם מהדברים שאנו צריכים להתמודד עמם"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב התקרבה להישארות לאחר ה-0:1 על מכבי נתניה. עם זאת, התחושות במועדון האדום מעורבות בעקבות פציעתו של עומרי אלטמן. קיים חשש שהקפטן שהחמיץ פנדל במהלך המשחק, קרע רצועה בקרסול ימין. השחקן ייבדק מחר (ראשון), ואם יימצא שהוא סובל מקרע, הקפטן האדום לא יחזור למגרשים העונה.

צפו בתגובות

תחילה, ניר קלינגר התייחס לתקופה האחרונה. כולל ההבדלים בין המשחק מול הפועל חיפה לבין המשחק מול מכבי נתניה: "זו תקופה שלא ישנים בה טוב בלילה. אני חושב ששבוע שעבר קרתה לנו תקלה לא מחויבת, לא טובה, לא מתאימה לנו. מה שחשוב זה שלקחנו את עצמנו מהר בידיים. אמרתי שחייבים להפיק לקחים, והשחקנים היום היו הרבה יותר אגרסיביים ומחויבים.. עשינו דרך מדהימה, קרה פנצ'ר, וזהו. חבל שלא גמרנו את המשחק הרבה לפני כן אבל זה חלק מהסיפור מורט עצבים הזה".

אם הניצחון מהווה צעד משמעותי להישארות: "כל צעד הוא צעד חשוב. אמרתי זאת גם אחרי שכולם חשבו שעם 30 נקודות אפשר לנוח. התחתית זה משהו שבוער ושורף ברגליים. לא פחות מ-37 נקודות יספיקו להישארות, צריך לשאוף לשם. אני עוד לא חוגג. מי כמוני יודע שעד שזה לא נגמר לא חוגגים כלום. צריך עוד שלוש או ארבע נקודות בשביל להבטיח הישארות".

ניר קלינגר, סלים טועמה | ברני ארדוב

שלושה מתוך ארבעת המשחקים הבאים הם בבלומפילד, שם הקבוצה כמעט ולא מנצחת: "זה מטריד, זה הטריד, וזה יטופל. אנחנו חושבים על דרכים יצירתיות כדי להוריד את הלחץ בבלומפילד. בכל מקרה, המשחקים תמיד קשים, גם פה וגם בחוץ. גם פה באצטדיון נתניה הייתה לנו הרגשה ביתית. לעשות סוויפ של שלושה ניצחונות על מכבי נתניה בחודשיים זה מרשים. זהו קבוצה מצוינת, דינמית, מהטובות בליגה".

על היריבה הבאה, בית"ר ירושלים: "מחכים לזה. נחכה לראות את ביתר מול בני יהודה ונלמד אותה. נראה מה מצבה. אמרתי לשחקנים לא להסתכל על היריבות שלנו, אלא רק על עצמנו. אם מסתכלים על היריבות אז המצב לא טוב".

לאחר מכן, כובש שער הניצחון, בן ביטון, התייחס למחמאות שקיבל מאטוולד על הגול היפה: "דיברנו קצת, הוא מאוד נחמד. אמרתי לו שיש להם קבוצה מצוינת. במצבנו, משמעות המשחק הייתה להיות או לחדול. אני רוצה לפרגן לחברים ולצוות. אולי זה לא היה יפה אבל שמח שעשינו את זה".

על הטירוף אחרי השער ואחרי הניצחון: "זה ניצחון שנתן הרבה ביטחון וכוח להמשך. זה לא גמור עד שזה גמור, צריך לראות מה יעשו המתחרות שלנו. אם נבוא דרוכים ומוכנים בטוח שנסיים את העבודה".

בן ביטון, חן עזרא | ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד, ריימונד אטוולד, התייחס לשער החובה וההפסד הראשון שסופגת קבוצתו בפלייאוף: "היה לבן ביטון מזל עם הגול. זה היה גול נהדר, אבל משום מקום. היו לנו כמה הזדמנויות, לא יותר מדי, וזה עשה את ההבדל. היינו אמיצים ושלטנו במשחק בהתחלה. הייתי צריך להגיב, ואני יכול לתת מחמאות לשחקנים שיצרו הזדמנויות. היו שתי קבוצות שאיימו וניסו לשחק, שזה טוב. חבל שהקבוצה השלישית (השופטים) לא הופיעה".

על כך שהוא מקבל הרבה כרטיסים צהובים: "אני לא זוכר קבוצה שלא מופיעה למשחק כשקוראים לה לשחק. העבירה על בנדה הייתה קשה. יש לי דיפלומת שופט, ואני נדהם מהדברים שאנחנו צריכים להתמודד עמם".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי