זעם בק"ש: "יש כאן שחקנים שיאבדו חוזה לעונה הבאה בגלל היכולת"

בקרב הצפוניים כעסו אחרי התבוסה 4:0 נגד מכבי חיפה: "מביך. היה נראה כמו בוגרים נגד נוער לרגעים גדולים". ההודעה על מינוי של נוסבאום עתידה לצאת אחרי הגביע ברביעי, בן זקן עשוי להיות עוזרו. הזרים יעזבו?

(גודל טקסט)

בקריית שמונה מתחילים להבין כי הסיכויים להשיג את הכרטיס לאירופה בסיום העונה הפכו לקלושים ביותר, במיוחד לאחר שהקבוצה הובסה אמש (שבת) 4:0 נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. בקרב המועדון הצפוני מסכימים על כך שההודעה על סיום דרכו של המאמן קובי רפואה בתום העונה פגעה ביכולת, כאשר גם רפואה עצמו מראה מתוסכל לאור התצוגה של שחקניו נגד החיפאים.

"זה היה נראה מביך. לרגעים גדולים במשחק, היה נדמה היה נדמה שמשחקת קבוצת בוגרים מול נוער" נאמר בק"ש לאחר ההתמודדות. בקבוצה ידעו שהם מגיעים למשחק לא פשוט, וללא הבלם אורי דהן והקשר סמואל בראון, אך אף אחד לא דמיין משחק כל כך פושר ואנמי. "יש כאן שחקנים שיאבדו חוזה לעונה הבאה בגלל היכולת שלהם בפלייאוף" הוסיף גורם במועדון.

כפי שפורסם בספורט1, עמיר נוסבאום מבית"ר תל אביב/בת-ים צפוי לרשת את מקומו של רפואה בעונה הבאה. ההודעה הרשמית על המינוי כנראה תצא רק לאחר שבית"ר תפגוש ביום רביעי הקרוב את בני סכנים במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

אכזבה בק"ש. "שחקנים יאבדו חוזה לעונה הבאה" | דני מרון

מלבד רפואה, כל הצוות המקצועי בק"ש עתיד להתחלף, כאשר המאמן החדש יבנה אותו מחדש. לא מן הנמנע כי בני בן זקן, מאמן הקבוצה לשעבר, ימונה לעוזר. גם בקרב הזרים צפויים שינויים כאשר בשלב זה, נראה שרק השוער דז'יוגאס ברטקוס ימשיך בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי