בית"ר גיששה אצל רייכרט. מוחמד, פדידה ודגני יפתחו בהרכב

אחרי גישושים מצד הפועל ב"ש, הקשר יצטרך להחליט היכן ישחק ולספורט1 נודע שקיבל הצעה לשנתיים. סוכנו: "לא פוסלים את בית"ר ירושלים". הבלם התאמן, הקשר תורגל במקום עטר לקראת בני יהודה (שני, 20:00 בספורט1)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גיששה בימים האחרונים אצל בן רייכרט. קשר הפועל כפר סבא מחוזר גם בהפועל באר שבע, אך החתמת דור מיכה והעובדה שאם יגיע הוא אמור לשמש כשחקן מחליף עשויה לגרום לו לבחור בקבוצה של משה חוגג. ככל הידוע, לשחקן הוצע חוזה לשנתיים בגובה 90 אלף דולר בעונה הראשונה ו-110 אלף דולר בשניה, כשהשחקן עצמו דורש כ-120 אלף דולר לעונה הראשונה ושדרוג שכרו בשניה. גורם במועדון אמר אמש: "יש התעניינות במספר שחקנים, אבל עד שלא ימונה מאמן חדש לא נמהר לקבל החלטות. ברור שבן שחקן מעניין". סוכנו של השחקן, אורן יחזקאל, מסר בתגובה: "אנחנו לא פוסלים את ביתר ירושלים".

כזכור, בקיץ 2018, בתקופת אלי טביב, היה אמור רייכרט לחתום בבית"ר ירושלים. החתימה בוטלה בלחץ הקהל משום שהאוהדים לא רצו שהשחקן, שהיה מאוד מזוהה אז עם הפועל תל אביב, יגיע. כעת, אם המהלך ייצא לפועל, מעניין לראות איך האוהדים יגיבו.

לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה (שני, החל מ-20:00 בספורט1), בשורה טובה הגיעה מכיוונו של אוראל דגני. השחקן ערך אתמול והיום אימון מלא ונראה שיפתח בהרכב, אבל בבית"ר טוענים שרק מחר תתקבל החלטה סופית. יוסי מזרחי שב והדגיש לשחקנים כי "המשחקים האלה הם על החיים שלנו. הפסד יכול לסבך אותנו למטה וניצחון ייתן שקט".

אוראל דגני | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

באימון המסכם תרגל מזרחי את אורן ביטון בצד שמאל, כשדגני וקריאף אמורים לשתף פעולה במרכז ההגנה. בקישור תופקד עלי מוחמד לצדו של זרגרי ומרקו יאנקוביץ' בחלק ההתקפי עם פדידה, ורד ושועה. אלירן עטר עדיין לא כשיר במאת האחוזים ונראה כי ימשיך מהספסל ופדידה הוא מי שתורגל על חשבונו. בשורה טובה נוספת הגיעה מכיוונו של תמיר עדי, שיהיה בסגל למשחק בשבת מול הפועל תל אביב לאחר שהשלים אימון מלא.

מזרחי אמר לקראת המשחק: "זה משחק שכל הליגה מחכה לתוצאה שלו. אני מקווה מאוד שהשחקנים יבינו את המסר. מהמשחק הזה יהיה קשה מאוד לחזור. אני בטוח שבני יהודה, שהיא קבוצה מצוינת שהמיקום לא משקף את איכות השחקנים והמאמן שלה, תבוא לנצח ואנחנו חייבים להיות נחושים ואגרסיביים וראשונים לכל כדור. אם נעשה את זה, יהיה בסדר".

מזרחי הוסיף: "דיברתי עם השחקנים על הכל – על הקהל, מחויבות למועדון, מחויבות לקריירה שלהם, שזה לא פחות חשוב, אבל קודם כל מחויבות למועדון. זה מועדון יותר מדי גדול כדי להסתבך בקרבות תחתית אמיתיים, ואנחנו נעשה את הכל כדי לא להיקלע לסיטואציה הזאת".

אשר ליאנקוביץ', במועדון טוענים כי לא התקבלה שום החלטה לגביו לעונה הבאה. השחקן חתום לשנתיים נוספות, אך לאחרונה החלו במועדון לעסוק בעתידו ושוקלים האם להשאיר אותו.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אוראל דגני, אופיר קריאף, אורן ביטון; אביאל זרגרי, עלי מוחמד, מרקו יאנקוביץ', עידן ורד, רועי פדידה; ירדן שועה.  

מרקו יאנקוביץ', איתן טיבי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי