גורדנה חשף את 'המודל לחיקוי' וסיפר מי לדעתו תזכה באליפות

אחרי שסיפק משחק מצוין מכבי ת"א, קשר אשדוד התייחס לעתידו: "כולם מזכירים לי שמהראן ראדי הגיע לקבוצה גדולה אחרי גיל 30 ואולי זה יקרה גם לי". על היריבה: "מכבי באה לכתוש, היא משחק בקצב הגבוה בישראל"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד הוכיחה הערב (ראשון) שהיא יכולה להיות לשון המאזניים במאבק על האליפות. שישה ימים לאחר שהובסה 0:3 על ידי מכבי חיפה, הקבוצה מעיר הנמל ללא רן בן שמעון המורחק, הציגה משחק מצוין נגד מכבי תל אביב ולא הייתה רחוקה מלהשיג ניצחון שני מולה העונה ולהנחיל הפסד ליגה ראשון לצהובים בעידן פטריק ואן לוון עם 1:1 בבלומפילד.

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד, משה אוחיון, לאחר המשחק: "אני מרוצה כי שתי מחציות התחלנו טוב מאוד, יכולנו לכבוש שני שערים במחצית הראשונה בקלות. קצת הלכנו אחורה אחרי הגול, אפשר להיות מעודדים מהנקודה הזאת, אנחנו מרוצים בסך הכל. גם ננאד וגם רמזי הגיעו להזדמנויות מצוינות, לקראת הסוף היינו עייפים ומאז מכבי תל אביב שלטה במשחק. 45 דקות לא מספיקות כדי לנצח, השחקנים מטבע הדברים הלכו אחורה, אבל כל אחד נתן את ה-100 אחוז שלו".

על המשחק הבא נגד מכבי תל אביב ברביעי: "מקווים מאוד שכולים התאוששו מהר, אני מקווה מאוד שכולם הרגישו טוב לקראת המשחק. יהיה משחק שונה לגמרי, מקווים שברביעי נעשה עוד צעד לעבר המטרות שלנו".

משה אוחיון | אריאל שלום

השיפור מהמשחק נגד מכבי חיפה: "לא שיחקנו טוב, שני שחקנים חשובים שלנו (שלומי אזולאי ודין דוד) לא היו. היום השחקנים נתנו את ה-100 אחוז שלו. כל מי שמתאמן עושה הכל. רן בן שמעון מכין את הקבוצה על הצד הטוב ביותר. היום הייתה לחימה של כל השחקנים".

רועי גורדנה הוסיף: "זו נקודה מאוד חשובה למאבק שלנו במקום השלישי. זו נכון שהיו הרבה שחקנים חסרים, שהיו יכולים להוסיף לנו המון לכן אנחנו שמחים מהנקודה מבחינתו. מכבי באמת באה לכתוש, היא משחקת בקצב הכי גבוה בישראל, אבל הראינו הרבה לב והקרבה. אולי אם היינו עושים החלטות יותר נכונות אולי היינו עולים ל-0:2.

איך אתה עדיין באשדוד: "עשיתי כמה טעויות במהלך הקריירה, אבל זה לא מאוחר. כולם נותנים לי את הדוגמה של מהראן ראדי שהגיע לגיל 30 לקבוצה גדולה ואולי זה גם יקרה לי, נראה בסוף העונה.  מאוד מעריכים אותי ואני מחזיר לאנשים שמחזירים לי את האמון".

מי תיקח אליפות: "זה יהיה 50:50. מכבי חיפה היא קבוצה מאוד מוכשרת, ומכבי תל אביב היא אגרסיבית שמשחק בקצב מאוד גבוה. אני מאמין שזה יוכרע עד המחזור האחרון. נגד מכבי חיפה היה לנו משחק לו טוב וגם אני החמצתי פנדל, היום עמדנו טוב והשגנו נקודה".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי