כץ זעם על פלקושצ'נקו: "לא כיבד את המועדון ובחר ללכת בדרך לא נעימה"

לאחר ההפסד 3:0, בעלי הפועל חיפה כעס על האקס שכבש צמד לזכות היריבה וחגג: "היה צריך להתעלם מהקללות". על האדום של בן בסט: "לא היה. חבל שה-VAR לא עזר לשופט"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

תחושת אכזבה עצומה שררה אתמול (ראשון) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה לאחר שהקבוצה הובסה 3:0 על ידי הפועל חדרה. בחיפה קיוו להשיג ניצחון נוסף ולהבטיח את ההישארות בליגה, אך בפועל שוב נכנעו לחדרה, אותה לא ניצחו מאז עלייתה לליגת העל.

"לא יכול להיות שאנחנו חייבים את הנקודות יותר מחדרה, אבל הרצון שלה גדול יותר משלנו. לא יכול להיות שנתרסק ככה במחצית השנייה", אמרו בסביבת הפועל חיפה. גם הבעלים יואב כץ לא היה מרוצה מהיכולת שהציגה הקבוצה שלו במהלך המחצית השנייה והבהיר: "עכשיו נהיה חייבים להוציא נקודות נגד סכנין".

עניין נוסף שהעסיק במיוחד את כץ היה העובדה שמקסים פלקושצ'נקו, אשר גדל בהפועל חיפה, בחר לחגוג את צמד השערים שכבש בהפגנתיות: "מקסים לא כיבד את המועדון. החגיגות שלו פשוט היו מעשה לא יפה. אמנם הקהל קילל אותו, אבל הוא היה צריך להתעלם. במקום זה, הוא בחר ללכת בדרך אחרת ולא נעימה".

פלקושצ'נקו נגד הפועל חיפה. "לא כיבד את המועדון" | שלומי גבאי

אם לא די בהפסד של הפועל חיפה, שעשוי לסבך אותה בתחתית הליגה בהמשך, הקבוצה איבדה אמש גם שני שחקנים. הראשון היה הבלם בן והבה, שהוצא מהסגל לפני המשחק בעקבות העובדה שחש סחרחורות, כל זאת לפני המשחק הקרוב נגד בני יהודה, שרחוקה ממנה שבע נקודות ותשחק הערב נגד בית"ר ירושלים.

השחקן השני הוא עדן בן בסט, שספג כרטיס אדום ישיר ראשון בקריירה, כחמש דקות לאחר שנכנס לכר הדשא. "זה לא מתאים לו", אמר כץ על החלוץ הוותיק, "הוא לא דרך בכוונה על השחקן של חדרה וחבל שצוות ה-VAR לא עזר לשופט הראשי, גל לוי, ששפט פעם ראשונה בליגת העל. בן בסט היה צריך לקבל צהוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי