בחיפה לא חגגו את התיקו של מכבי תל אביב, גלזר מחפש קבוצה באירופה

שחקני מכבי חיפה | דני מרון

בכרמל מבינים שמאבק האליפות תלוי בהם, אך שומרים על דריכות: "היו כל כך הרבה תהפוכות העונה, לא יעזור לנו לשמוח". עוואד צפוי לפתוח בהרכב נגד עפולה, השוער המחליף מחפש קבוצה באוסטריה ופולין, כיוף יחזור

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות ההישארות במקום הראשון, במכבי חיפה לא חגגו את התיקו אמש (ראשון) בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד. מתחילת מאבק האליפות, ברק בכר הבהיר לשחקניו שהוא לא מעוניין להתעסק בתוצאות של הצהובים, וגם הפעם, ביקש משחקניו להישאר דרוכים וחדורי מטרה. בכרמל כבר לא מתביישים להגיד, שמאבק האליפות תלוי אך ורק בהם, ואכן, אם הירוקים ימשיכו לנצח עד סוף העונה הם יזכו באליפות ראשונה אחרי עשור: "אין ספק שהתיקו של מכבי תל אביב נותן אנרגיות טובות, אבל היו כל כך הרבה תהפוכות העונה. לא יעזור לנו לשמוח". אמרו במועדון.

בינתיים, ההכנות לרבע גמר גביע המדינה נגד הפועל עפולה בעיצומן. בצוות המקצועי צפו בניצחון 0:5 על אחי נצרת, ולא מזלזלים כלל ביריבה מהלאומית. בכר יאלץ להסתדר ללא בוגדן פלאניץ', שסובל ממתיחה קלה ברצועה הצידית ומכאבים קלים. הצוות הרפואי עושה מאמצים להכשירו למשחק נגד הפועל באר שבע. גם ניקיטה רוקאביצה, גודסווי דוניו וחוסה רודריגס, הסובלים מפציעות בשבועות האחרונים ככל הנראה יישאר מחוץ לסגל, אך ההחלטה לגבי השלושה תתקבל רק ביום המשחק.

מי שצפוי לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח הוא מוחמד עוואד, ששבר בצורת ארוכה בשבת וכבש שער בכורה נגד קריית שמונה. בקבוצה החמיאו לעוואד שעבר תקופה לא קלה ומתסכלת, במיוחד לאור העובדה שמיעט לשחק ולכבוש, והיה מאוד אמוציונלי לאחר השער.

מוחמד עוואד | דני מרון

ג'וש כהן המצטיין ימשיך בין הקורות, ומחליפו, עומרי גלזר, שמסיים חוזה בסיום העונה יעזוב. השוער הצעיר היה אמור לעזוב כבר בקיץ, אך לא מצא קבוצה בליגת העל ולאחר מחנה אימונים מרשים החליט להישאר. בסביבתו של גלזר מספרים כי הוא בוחן אופציות באוסטריה ופולין, ומי שצפוי להיות השוער השני של הירוקים בעונה הבאה הוא שריף כיוף, המושאל להפועל כפר שלם.

עומרי גלזר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי