אבל בהפועל פ"ת: חלוץ העבר מני בסון הלך לעולמו

מני בסון | הפועל פתח תקווה, רשמי

האיש שכה מזוהה עם הקבוצה וכבש צמד בלתי נשכח בגמר הגביע נגד מכבי ת"א ב-1992, נפטר לאחר מחלה קשה. בהמשך שיחק גם לתקופה קצרה בצהובים. מהמועדון נמסר: "ננצור אותך לנצח בלב שלנו". יהיה זכרו ברוך

(גודל טקסט)

חלוץ העבר של הפועל פתח תקווה, מני בסון, הלך לעולמו היום (שני) לאחר מאבק במחלה הקשה והוא בן 52 במותו. בסון נולד באוגוסט 1968, גדל בהפועל פ"ת ועלה לקבוצה הבוגרת ב-1985/86 כשהוא בן 17 בלבד. הוא שיחק בקבוצה מהמלאבס עם החולצה מספר 14 ורשם במועדון 207 הופעות עם 47 שערים בליגה ועוד 12 בגביע המדינה.

השיא היה במשחק גמר גביע המדינה ב-1992 בו ניצחה הפועל פ"ת בגמר את מכבי תל אביב 1:3 כשבסון כבש בהארכה צמד. הוא הוליך את הקבוצה לזכייה ראשונה בגביע מאז 1956/57. בקיץ אותה עונה הפך לשחקן הראשון שכובש במפעלים האירופאים כשהבקיע ב-0:2 על סטרומסגודסט הנורבגית בגביע המחזיקות. בהמשך הוא שיחק תקופה קצרה במכבי ת"א, במכבי פ"ת והפועל טייבה. יהי זכרו ברוך.

מני בסון וגביע המדינה | עדי אבישי
מני בסון וגביע המדינה ב-1992 | עדי אבישי
This image has an empty alt attribute; its file name is 1043405

ממועדון הפועל פתח תקווה נמסר בצער רב: "הפועל פ"ת אבלה על פטירתו של שחקן העבר. הפועל פ"ת ואוהדיה ינצרו בליבם לעד את בסון. מני, תודה שהיית חלק מההיסטוריה שלנו, נוח על משכבך בשלום".

מועדון הפועל פתח-תקוה אבל על פטירתו של שחקן העבר, מני בסון. מני גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח-תקוה והחל לשחק בקבוצה…

Posted by ‎מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה Hapoel Petah Tikva FC‎ on Monday, April 19, 2021

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי