חולם על ספרד: ג'ראפי מדבר אחרי התצוגה נגד מכבי תל אביב

יואב ג'ראפי | אריאל שלום

שוערה של מ.ס. אשדוד התראיין ל-103FM אחרי התיקו בבלומפילד: "אם היית אומר לי שניקח נקודה לפני המשחק, הייתי הולך על זה". על עתידו: "מקווה שאגשים את החלום באירופה". והעונה החלומית: "מקווה שזה משהו שיישמר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שהפגין יכולת טובה אמש (ראשון) ב-1:1 מול מכבי תל אביב, שוער מ.ס. אשדוד, יואב ג'ראפי התראיין ל-103FM וסיפר על התצוגה של קבוצתו, ההבדל מהתבוסה מול מכבי חיפה, ועל ההערכה שמקבל במועדון ומחוצה לו.

היכולת הטובה שלו ושל טננבאום: "אני חושב שרוב המשחקים שלנו העונה הם מעניינים ועם הרבה אירועים. זה כיף כי אתה לא משתעמם. גם לי וגם לטננבאום היה משחק טוב אתמול. יצאנו עם נקודה ממגרש קשה מאוד".

תחושת פספוס בעקבות התיקו: "לא נהיה חזירים. יש לנו סגל מאוד טוב ואתמול הגענו קצת חסרים. אני שמח שלא לקחנו את זה כתירוץ. באנו לשחק כדורגל כמו ברוב המשחקים. אם היית אומר לי שניקח נקודה לפני המשחק, הייתי הולך על זה. לא נתנו לנו הרבה סיכויים"

יואב ג'ראפי | מאור אלקסלסי

התרומה שלו לעונה הנהדרת של אשדוד: "אני מרגיש שאני עושה עונה טובה ונמצא בתקופה אישית טובה. גם הולך לקבוצה אז רואים את זה יותר. היו עונות בעבר שהייתי טוב אבל היינו במאבקים על פלייאוף תחתון וירידה. זה כיף לקבל את הפידבק עם החשיפה, כשכל משחק הוא מרכזי ויש אנשים שרואים את זה".

עתידו בקריירה בשנים הקרובות: "מקווה שבאירופה, מגשים את החלום. אם מסתכלים על ליגה גדולה, שאולי כרגע זה לא ריאלי, אז כל אחד יגיד ליגה אנגלית או ספרדית. מבחינתי ספרד זה החלום הגדול. רוצה לקחת צעד-צעד".

ההערכה מרן בן שמעון: "האמת שבתוך המועדון תמיד הרגשתי מוערך. זה מועדון שאני באמת אוהב. לא היו תקופות שלא הרגשתי מוערך, ועכשיו זה מגיע גם מבחוץ".

רן בן שמעון | אריאל שלום

האם הוא ציפה לעונה החלומית: "לא פתחתי את העונה באשדוד אבל כשהגעתי ראיתי שיש משהו אחר מכל העונות. ראיתי שבנו סגל טוב ומאוזן, שחקנים ותיקים וצעירים. השילוב היה נראה מעניין מההתחלה. ברור שזה הישג אם נסיים מקום שלישי, מקווה שזה משהו שנבנה ויישמר לשנים הקרובות"

על ההבדל בין התבוסה מול מכבי חיפה לבין התיקו בבלומפילד: "במשחק נגד חיפה קיבלנו גולים מטעויות שלא אמורות לקרות ברמה הזאת, ונגד קבוצה כמו חיפה אתה משלם על טעויות. אם היינו מבקיעים את הפנדל זה היה נראה אחרת. הגיע להם לנצח, לא עשינו משחק גדול. לקראת מכבי תל אביב, עשינו שיחות עם רן בן שמעון, הוא גם סוג של מאמן מנטלי, זה האופי שלו. הוא ידע לבוא ולהרים את השחקנים. באנו להראות שאנחנו שייכם לרמה הזאת"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי